کد خبر : 1807310 | 08 بهمن 1400 ساعت 20:13 | 35.4K بازدید | 3 دیدگاه

مروری بر یک حضور اینبار کم سروصدا

مهمانان ویژه جشن صعود تیم ملی (عکس)

زنان تماشاگر در دومین حضورشان شاهد برد ارزشمند تیم ملی فوتبال بودند.

مهمانان ویژه جشن صعود تیم ملی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اتفاق ویژه بازی دیروز ایران و عراق حضور زنان تماشاگر روی سکوهای ورزشگاه آزادی بود. بعد از صدور مجوز حضور تماشاگران در مسابقه ایران و عراق با ظرفیت 11 هزار نفر، زنان فوتبالدوست نیز یکبار دیگر توانستند نشستن روی صندلی های سرد ورزشگاه آزادی را تجربه کنند.


آخرین باری که زنان تماشاگر یک مسابقه فوتبال در ایران شدند به 840 روز قبل و دیدار ایران و کامبوج در دور اول انتخابی جام جهانی برمی‌گردد. مسابقه ای که تیم ملی ایران با 14 گل کامبوج را شکست داد و آن 3 امتیاز زمینه ساز صعود به دور دوم انتخابی جام جهانی شد.


از آن پس فوتبال ملی ایران یا از میزبانی محروم بود یا اینکه اگر در ورزشگاه آزادی از حریفان میزبانی کرد، از حضور تماشاگران سودی نبود. حالا بعد از مدت ها یک بازی فوتبال ملی در ایران با حضور تماشاگر برگزار شد که زنان هم سهم ویژه‌ای در آن داشتند.


حدود 2 هزار تماشاگر زن توانستند دیروز خود را به سکوهای آزادی برسانند و با شور و هیجان دنبال کننده دیدار ایران وعراق باشند. نکته مهم اینکه دومین حضور زنان فوتبالدوست در ورزشگاه ازادی با یک برد ارزشمند دیگر همراه شد تا آنها نیز بتوانند از نزدیک جشن صعود به جام جهانی قطر را نظاره گر باشند.

 

عکس‌ها: امیرحسین خیرخواه

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها