کد خبر : 1808429 | 14 بهمن 1400 ساعت 12:12 | 68K بازدید | 85 دیدگاه

بند آزادسازی پنج میلیاردی  فعال نیست 

حردانی آماده جدایی در کشمکش مدیران امروز و دیروز

ماجرای انتقال صالح حردانی به استقلال، ابعاد جدیدی پیدا کرده و به جنگ لفظی میان مدیران سابق و کنونی فولاد تبدیل شده است.

حردانی آماده جدایی در کشمکش مدیران امروز و دیروز

به گزارش "ورزش سه"، موضوع جدایی صالح حردانی و احتمال پیوستنش به استقلال تهران یکی از بحث‌های داغ نقل و انتقالات طی روزهای گذشته بوده است. اگرچه هنوز توافق لازم در این خصوص حاصل نشده اما حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل فولاد به نکته‌ای اشاره کرده که پاسخ آذری را در پی داشته است.

 

گرشاسبی گفته که مدیران قبلی باشگاه در قرارداد حردانی بندی درباره فسخ گذاشتند تا این بازیکن مبلغی بدهد و جدا شود؛ بندی که به گفته گرشاسبی باعث شده تا در ابتدای فصل حردانی در آستانه انتقال به استقلال بگیرد اما او این بند را از قرارداد حردانی برداشته است.

 

گرشاسبی حالا آذری از خودش در این قرارداد دفاع کرده است. نکته جالب اینکه مدیرعامل کنونی فولاد با کنایه گفته بود که اقدامات آذری و امضای قرارداد یک ساله با بازیکنان فولاد باعث شده بود تا این تیم در معرض سقوط به لیگ یک قرار بگیرد.

 

سعید آذری که پیش‌تر در یک پست اینستاگرامی که خیلی زود از صفحه اش پاک شد به گرشاسبی بابت ارقام نجومی قرارداد کنایه زده بود، حالا می‌گوید که وضعیت آنطور که گرشاسبی نشان می‌دهد، نیست.

 

 

 

1617775

 

 

سعید آذری در این خصوص به خبرنگار ما می‌گوید: وقتی به فولاد امدم قرارداد صالح حردانی تا پایان فصل و پنجاه میلیون تومان بود که با هماهنگی آقای نکونام، قرارداد را به صورت سه ساله تمدید کردیم.

 

او در واکنش به این نکته که بند جدایی در قراردادش گذاشته بود توضیح داد: بندی که ما گذاشتیم اتفاقا رقم قابل توجه پنج میلیارد تومانی است که در صورت جدایی باید آن را می‌پرداخت که این رقم سال گذشته شاید معادل قرارداد دو بازیکن خوب بود. البته برای پیشنهاد خارجی ما بند یک و نیم میلیون دلاری گذاشتیم که می‌توانست رکوردشکنی هم باشد یعنی کار اشتباهی صورت نگرفته بود. 

 

این در حالی است که گرشاسبی استدلال می‌کند که در ابتدای فصل حردانی در آستانه انتقال به استقلال بوده و آماده پرداخت رقم رضایت نامه بوده و باشگاه فولاد تحت مدیریت او برای حفظ این ستاره تصمیم گرفته که بند جدایی را بردارد تا او به صورت قطعی تا پایان فصل در فولاد بماند.

 

به عبارتی استقلال با پرداخت هر رقمی هم نمی‌تواند بدون رضایت باشگاه فولاد حردانی را جذب کند و تنها راه خرید این بازیکن جلب رضایت مدیران فولاد است. 

 

کشمکش دو مدیرعامل مشهور فوتبال ایران بر سر صالح حردانی در حالی اتفاق افتاده که این مدافع راست ملی پوش فوتبال ایران مورد توجه استقلال قرار داشت و در حالی که حتی گفته می‌شد انتقالش به آبی پوشان قطعی شده، گرشاسبی از منتفی شدن جدایی او صحبت کرد تا یکی از بزرگترین اتفاقات پنجره زمستانی رخ ندهد.

دیدگاه‌ها