کد خبر : 1809571 | 19 بهمن 1400 ساعت 17:40 | 55.2K بازدید | 6 دیدگاه

اصرار عجیب دمبله برای نشستن کنار اوبامیانگ (عکس)

عثمان دمبله، وینگر بارسلونا، در اقدامی عجیب برای نشستن کنار پی‌یر امریک اوبامیانگ نیمکت این تیم را بهم ریخت.

اصرار عجیب دمبله برای نشستن کنار اوبامیانگ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دمبله با وجود تمامی اتفاقات و درگیری‌های چند هفته اخیر نهایتا در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از بارسلونا جدا نشده و به حضور در این تیم ادامه داد.

قرارداد این بازیکن در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و با توجه به این که او قراردادش را با این باشگاه تمدید نکرده، مدیران بارسا به او اعلام کرده بودند که باید در ماه ژانویه به تیم جدیدی منتقل شود چون دیگر جایی در ترکیب این تیم ندارد.

اما این بازیکن نتوانست در روز پایانی نقل و انتقالات و علیرغم شایعاتی که درباره پیشنهاد جدی پاری سن ژرمن و چلسی به گوش می‌رسید، نوکمپ را ترک کند.

از سوی دیگر پی‌یر امریک اوبامیانگ که پیش از این در بروسیا دورتموند با دمبله هم‌بازی بود از آرسنال جدا شده و به این تیم ملحق شد تا این دو بازیکن بار دیگر پس از پنج سال با هم در یک تیم حضور داشته باشند.

 

1689889

 

به نظر می‌رسد که این وینگر فرانسوی از حضور اوبامیانگ در نوکمپ بسیار خوشحال است و این خوشحالی را در جریان دیدار برابر اتلتیکو مادرید با اقدامی عجیب نشان داد.

 

1689891

 

در حالی که اوبامیانگ در آخرین صندلی از نیمکت نشسته بود، دمبله به سمت نیمکت آمده و از تمامی بازیکنانی که پیش از او روی صندلی‌ها نشسته بودند خواست جابجا شوند تا او بتواند به صندلی آخر رسیده و کنار دوست و هم‌تیمی قدیمی‌اش بنشیند.

 

1689890

 

ژاوی پس از بازی برابر اتلتیکو مادرید از هواداران خواست که دست از سوت زدن و هو کردن دمبله بردارند و به نظر می‌رسد که قصد دارد برخلاف میل باشگاه در طول بازی‌های باقی مانده از او در ترکیب تیمش استفاده کند. در این صورت احتمال دارد که اوبامیانگ و دمبله بار دیگر پس از سال‌ها در زمین کنار یکدیگر حضور داشته باشند.

دیدگاه‌ها