کد خبر : 1619697 | 03 تیر 1398 ساعت 13:27 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

بدنسازی فشرده سه ستاره لیورپولی در آمریکا

ترنت الکساندر آرنولد، الکس اوکسلید چمبرلین و بن وودبرن، سه بازیکن لیورپول درحالیکه اکثر فوتبالیست‌ها در تعطیلات به سر می‌برند در لس‌آنجلس، در یک دوره بدنسازی فشرده شرکت دارند.

بدنسازی فشرده سه ستاره لیورپولی در آمریکا

به گزارش "ورزش سه"، با پایان رقابتهای لیگهای اروپایی درحالیکه اکثر فوتبالیست‌ها در تعطیلات تابستانی به سر می‌برند، سه ستاره لیورپول، ترنت الکساندر آرنولد، الکس اوکسلید چمبرلین و بن وودبرن در شهر لس‌آنجلس زیر نظر یک مربی بدنساز مشهور، مشغول پشت سر گذاشتن یک دوره بدنسازی سنگین و فشرده هستند تا فصل آینده با حداکثر آمادگی بدنی به لیورپول ملحق شوند.

 

1414931

 

این سه ستاره لیورپولی در دانشگاه UCLA شهر لس‌آنجلس زیر نظر نیکی هولندر، مربی بدنسازی مشهور، در حال پشت سر گذاشتن یک دوره بدنسازی سنگین و فشرده هستند.

 

اینکه هولندر که سابقاً مربی بدنسازی تاتنهام بوده و از هواداران سرسخت این تیم انگلیسی است و حالا به عنوان مربی بدنسازی اختصاصی سه ستاره لیورپول فعالیت می‌کند در انگلیس خبرساز شده است.

 

1414930

 

الکساندر آرنولد، چمبرلین و وودبرن در تلاش هستند تا پیش از روز چهارم آگوست که لیورپول در اولین بازی رسمی فصل جدید در ورزشگاه ومبلی به مصاف منچسترسیتی می‌رود با حداکثر آمادگی بدنی در خدمت تیم‌شان باشند.

 

دیدگاه‌ها