کد خبر : 1624141 | 24 تیر 1398 ساعت 22:00 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

اسدی: به انتخاب تیم آینده‌ام نزدیک شدم

هافبک تیم ملی ایران عنوان کرد به انتخاب باشگاه آینده خود نزدیک شده ولی احتمال لژیونر شدن او نیز وجود دارد.

اسدی: به انتخاب تیم آینده‌ام نزدیک شدم

به گزارش "ورزش سه"، رضا اسدی پس از دیدار تدارکاتی تیم های ملی بزرگسالان و امید ایران که به تساوی یک بر یک انجامید، در جمع خبرنگاران عنوان کرد: خدا را شکر بازی خوبی بود؛ بعد از مدت‌ها که بازی رسمی نداشتیم، به زمین آمدیم؛ بنده هم در شرایط اردوی تیم باشگاهی نبودم ولی تمرینات خصوصی و جداگانه را داشتم؛ شرایطم را حفظ کردم، اما توانستم در این دیدار هم شرایط خوبی داشته باشم؛ خدا را شکر اردوی خوبی هم برگزار کردیم.

 

او درباره انتخاب تیم آینده‌اش اظهار کرد: یک مقدار شرایط پیچیده است من یک مقدار صبر کردم تا بهترین انتخاب را انجام دهم و بهترین مشاوره را از بهترین افرادی که می‌شناسم و بزرگترهایی که می‌شناسم بگیرم تا انتخاب خوبی انجام دهم و بتوانم آینده‌ام را بسازم؛ سعی می کنم عجله‌ای نداشته باشم.

 

هافبک فصل گذشته سایپا ادامه داد: اکنون به جایی رسیدم که باید انتخاب نهایی را انجام دهم و سعی دارم زودتر تصمیمم را بگیرم؛ من علاقه خاصی به بازی در خارج از ایران دارم و طبیعتا بازیکنی در سن من علاقه‌مند به لژیونر شدن است؛ اگر نتوانم چنین شرایطی برای خودم ایجاد کنم، مجبور هستم در ایران بمانم؛ در ایران هم پیشنهادهای خوبی دارم و فکر می‌کنم به انتخابم نزدیک شدم.

 

اسدی درباره اینکه گفته می‌شود او آلترناتیو بازیکنانی مثل چشمی یا دژاگه در استقلال یا تراکتور است، گفت: من چنین اطلاعی از آلترناتیو بودن ندارم و چنین چیزی هم به من نگفتند.

 

او پیرامون عدم حضور تماشاگران در بازی دوستانه امروز تیم ملی عنوان کرد: خیلی دوست داشتم هواداران امروز در ورزشگاه باشند؛ کسانی که تیم ملی را دوست دارند؛ دوست دارم بازی‌های ما را ببینند؛ ما هم خیلی علاقه داریم که خودمان را به بقیه نشان دهیم ولی شرایط مهیا نبود و چنین اجازه‌ای صادر نشد.

 

هافبک تیم ملی ابراز کرد: آقای ویلموتس مربی بزرگی است و خیلی چیزها برای گفتن به ما دارند و ما نیز سعی داریم از تمام دانشی که در اختیار ما می‌گذارند، استفاده کنیم.

 

اسدی اظهار کرد: از روزی که آمدم شماره ۸ تیم ملی را به من دادند ولی شماره بزرگی است؛ اصلاً پیراهن تیم ملی ارزشمند است و تفاوتی ندارد چه شماره‌ای بر تن می‌کنید؛ لباس خیلی مقدسی است و پوشیدن آن باعث افتخار هر بازیکنی است؛ شماره 8 هم خیلی بزرگ است.

 

او تاکید کرد: اردوی خوبی داشتیم؛ تمام تلاشم را انجام دادم و امیدوار هستم توانسته باشم نظر سرمربی را جلب کنم و در بازی‌های لیگ برتر یا خارج از ایران نیز عملکرد خوبی ارائه دهم؛ مهم این است عملکرد خیلی خوبی مثل سال گذشته و حتی بهتر از آن ارائه کنم تا دوباره در تیم ملی باشم چون خیلی برای من ارزشمند است.

دیدگاه‌ها