کد خبر : 1614108 | 06 خرداد 1398 ساعت 11:30 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

اسپالتی: می‌خواهم در اینتر بمانم

لوچانو اسپالتی، سرمربی اینترمیلان که تیمش دیشب با پیروزی 2-1 مقابل امپولی موفق شد به چمپیونزلیگ راه یابد گفت تیمش تا لحظه آخر جنگیده و او قصد دارد در اینتر بماند.

اسپالتی: می‌خواهم در اینتر بمانم

به گزارش "ورزش سه"، دیشب در هفته آخر فصل سری آ، اینترمیلان در خانه خود، استادیوم سن‌سیرو به  مصاف امپولی رفت و موفق شد با پیروزی 2-1 مقابل این تیم امتیازهای خود را به 69 رسانده و در نهایت با یک امتیاز اختلاف نسبت به رقیب همشهری‌اش، آث میلان، جواز حضور در چمپیونزلیگ سال آینده را بدست بیاورد. اینتر به عنوان تیم چهارم سری آ در لیگ قهرمانان سال آینده حضور خواهد داشت.

 

لوچانو اسپالتی، سرمربی اینتر در پایان بازی گفت:" انتظار نداشتم فصل اینطور تمام شود. وقتی تکلیف قهرمان یک لیگ مشخص می‌شود ولی در هفته آخر شاهد چنین بازی‌ای هستید، این واقعاً غیرمنتظره است. ما بازی خوبی انجام دادیم. فشاری که بر ما وارد می‌شود در این بازی دو چندان بود چون ما اینتر هستیم و در استادیومی بازی می‌کردیم که در گذشته فوتبالیست‌های واقعی و پیروزی‌های واقعی را به چشم خود دیده است".

 

1407271

 

سرمربی اینتر در ادامه گفت:" امشب بازیکنان اینتر باید با تمام قلب و جان‌شان بازی می‌کردند و این کار را کردند. ولی از یک چیز هم ناراحتم چون من دوستان زیادی در امپولی دارم. آنها واقعاً لیاقت باقی ماندن در سری آ را داشتند".

 

اسپالتی سپس درباره تصمیم برای گرفتن کاپیتانی اینتر از ایکاردی گفت:" در این شکی نیست که هر وقت تصمیم دشواری گرفته می‌شود حتماً کسی هست که از این تصمیم ناراضی باشد. بعضی تصمیم‌ها با همفکری جمعی گرفته می‌شود. در سازمان مهمی مثل اینتر روش کار از این قرار است برای همین اگر حتی یک نفر از تصمیم جمعی عدول کند کار دشوار می‌شود".

 

سرمربی اینتر درباره آینده خود در این تیم گفت:" نمی‌دانم. در یوونتوس بعد از باخت مقابل آژاکس صحبت کردن درباره آلگری شروع شد. آنیلی یک روز بعد در کنفرانس خبری گفت که آلگری هیچ جا نخواهد رفت ولی بعد همه چیز تغییر کرد".

 

اسپالتی در ادامه گفت:" این رفتار که در یوونتوس شاهدش بودیم در خود درسهای مهمی دارد. ولی من در باشگاهی هستم که دوستش دارم و در این باشگاه نقشی را به عهده دارم که برایم ایده‌آل است. رفتار من در این پست همانی است که باید باشد و به همین خاطر است که خیالم راحت است و آرامش دارم".

 

 

دیدگاه‌ها