کد خبر : 1613329 | 01 خرداد 1398 ساعت 20:21 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

درخواست تجدیدنظر رئال مادرید پذیرفته شد

رئال مادرید در یک دعوای حقوقی مهم پیروز شد و حالا مبلغ مناسبی را برای خرید بازیکن در اختیار دارد.

درخواست تجدیدنظر رئال مادرید پذیرفته شد

به گزارش "ورزش سه"، در سال 2016، کمیسیون اروپا باشگاه رئال مادرید را متهم به دریافت کمک های غیر قانونی از دولت کرد و باشگاه اسپانیایی مجبور به پرداخت 18 میلیون یورو شد. این پرونده به سال 1998 و زمانی که زمین های تمرین این باشگاه به شورای شهر فروخته شد باز می گردد،  اما دیوان دادگستری اتحادیه اروپا این اتهام را رد کرد و باشگاه رئال مادرید مبلغ 17.6 میلیون پوند در این دعوای حقوقی به دست آورد.

 

1376533

 

در سال 1998 رئال مادرید زمین های تمرینی خود را به شورای شهر فروخت و به عنوان بخشی از این معامله، قطعه کوچکی از زمین لاس تابلاس به آنها داده شد. در آن زمان این قطعه زمین 590 هزار یورو ارزشگذاری شده بود. اما در سال 2011 و هنگام ارزشگذاری جدید، رقم زمین 22.7 میلیون یورو برآورده شد و کمیسیون اروپا مدعی شد دولتی که به رئال مادرید پول داده است باید آن مبلغ را به صندوق های عمومی بازگرداند زیرا تزریق چنین مبلغی بین باشگاه ها از سوی دولت باعث ایجاد رقابت ناعادلانه می شود.  اتحادیه اروپا مدعی شده بود که رئال مادرید در این معامله مبالغی غیرقانونی از شهرداری گرفته است.

 

پس در سال 2016، رئال مادرید مجبور به پرداخت 18 میلیون یورو به دولت شد و درخواست تجدید نظر کرد که امروز درخواست آنها پذیرفته شد و حالا این مبلغ به باشگاه اسپانیایی برگردانده خواهد شد که در آغاز فصل نقل و انتقالات تابستانی این خبر بسیار خوبی برای فلورنتینو پرز است.

دیدگاه‌ها