کد خبر : 20272 | 15 فروردين 1389 ساعت 21:49 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

دستگیری سه هوادار سپاهان و پاداش 15 میلیونی به استیل آذینی‌ها

در پایان دیدار تیم های استیل آذین و سپاهان سه هوادار تیم اصفهانی به دلیل اعتراض به عملکرد نیروی انتظامی دستگیر شدند.

دستگیری سه هوادار سپاهان و پاداش 15 میلیونی به استیل آذینی‌ها

در پایان مسابقه استیل آذین - سپاهان به ناگاه نیروهای انتظامی حاضر در ورزشگاه اکباتان راه تماشاگران سپاهان را مسدود کردند. آنها که در جایگاه خود محبوس شده بودند، با سر دادن شعارهایی اعتراض خود را به این حرکت نشان دادند.

اعتراض هواداران سپاهان و شعارهای آنها در نهایت باعث دستگیری سه نفر از تماشاگران تیم اصفهانی شد. البته امیر قلعه نویی و مسئولان باشگاه سپاهان پیش از خروج از ورزشگاه اکباتان از آنچه در پایان بازی رقم خورده بود، مطلع شده و با وساطت و پادرمیانی آنها این تماشاگران اصفهانی آزاد شدند.

محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان که نسبت به رفتار نیروی انتظامی با هواداران این تیم اعتراض داشت، تاکید کرد با شکایت به مراجع ذیصلاح پیگیر احقاق حقوق هواداران اصفهانی خواهد شد.

پس از پیروزی تیم فوتبال استیل آذین برابر سپاهان اصفهان، حسین هدایتی و مصطفی آجورلو در رختکن این تیم حضور یافتند و ضمن تبریک به بازیکنان و مربیان این تیم به هر یک از آنها مبلغ یک میلیون و پانصد هزار تومان به عنوان پاداش پرداخت کردند.

دیدار تیم های فوتبال استیل آذین و سپاهان در هفته سی ام رقابتهای لیگ برتر عصر یکشنبه با برتری 2 بر یک شاگردان حمید استیلی به پایان رسید.
 

دیدگاه‌ها