کد خبر : 21874 | 22 اردیبهشت 1389 ساعت 11:56 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

فهرست نهایی دونگا

سرمربی تیم فوتبال برزیل، برخلاف تمام همکارانش فهرست 23 نفره و نهایی بازیکنان مورد نظرش را برای حضور در جام جهانی نوزدهم فوتبال اعلام کرد.

فهرست نهایی دونگا

  سرمربي تيم فوتبال برزيل، برخلاف تمام همکارانش فهرست 23 نفره و نهايي بازيکنان مورد نظرش را براي حضور در جام جهاني نوزدهم فوتبال اعلام کرد. در فهرست کارلوس دونگا نام بازيکناني همچون رونالدينيو، رونالدو و هم‌چنين آدريانو ديده نمي‌شود. پاتو، بازيکن جوان ميلان ديگر غايب بزرگ فهرست سلسائو به شمار مي‌آيد.

 شگفتي فهرست 23 نفره برزيل حضور گرافيته مهاجم ولفسبورگ است که جانشين آدريانو شده است. آدريانو به دليل مشکلات شخصي در ماه‌هاي اخير نتوانست فرم خوب سال‌هاي گذشته‌اش را در آستانه‌ي رقابت‌هاي جام جهاني پيدا کند.


 رونالدينيو مرد سال فوتبال جهان در سال‌هاي 2004 و 2005 که آخرين بار در آوريل 2009 براي پرافتخارترين تيم ملي فوتبال جهان به ميدان رفت، نتوانست نظر دونگا را براي حضور در جام جهاني جلب کند. او که در ميلان فصلي موفق را پشت سر گذاشت، اميد فراواني داشت تا بتواند در جام جهاني 2010 حضور داشته باشد. حتي کمپيني هم در برزيل به راه افتاد تا رونالدينيو در تيم ملي برزيل جاي داشته باشد اما در نهايت دونگا بر سر حرف خود ايستاد و او را به تيم ملي دعوت نکرد.


 ستارگان برزيل در جام جهاني2010 کاکا و لوئيس فابيانو خواهند بود. برزيل روز 27 ماه مه به آفريقاي جنوبي سفر خواهد کرد تا بازيکنان اين تيم بتوانند با شرايط آب و هوايي در اين کشور آفريقايي آشنا شوند. اردوي اين تيم در ژوهانسبورگ خواهد بود. برزيل در گروه G رقابت هاي جام جهاني با تيم‌هاي کره شمالي، پرتقال و ساحل عاج هم‌گروه است. پرافتخارترين تيم جام‌هاي جهاني در اين دوره هم يکي از مدعيان اصلي به شمار مي‌آيد.


 گرافيته پس از دعوت به تيم ملي برزيل گفت: اين باورکردني نيست. بيش از حد خوشحال هستم، اين يکي از به يادماندني‌ترين لحظه‌هاي زندگي‌ام است. حتي اينکه در فهرست 23 نفره حضور داشته باشم نيز برايم افتخارآميز است. حضور در جام جهاني آفريقاي جنوبي روياي من بود.


 فهرست بازيکنان تيم ملي برزيل:


دروازه‌بانان:

خوليو سزار(اينتر)، دوني(رم)، گومس(تاتنهام)


مدافعان:

مايکون(اينتر)، دني آلوس(بارسلونا)، ميشل باستوس(ليون)، ژيلبرتو(کروزيرو)، لوسيو(اينتر)، خوآن(رم)، لوسيانو(بنفيکا)،

تياگو(ميلان)


بازيکنان خط مياني:

ژيلبرتو سيلوا(پاناتينايکوس)، فليپه ملو(يوونتوس)، راميرس(بنفيکا)، الانو(گالاتاسراي)، کاکا(رئال مادريد)، خوليو باپتيستا(رم)، کلبرسون(فلامينگو)، ژوسوئه(ولفسبورگ)


مهاجمان:

روبينيو(سانتوس)، لوئيس فابيانو(سويا)، نيلمار(ويارئال)، گرافيته(ولفسبورگ)

 
 

دیدگاه‌ها