کد خبر : 25635 | 10 مرداد 1389 ساعت 14:36 | 925 بازدید | 0 دیدگاه

سایت باشگاه استقلال:پنالتی استقلال گم شد

سایت باشگاه استقلال با انتشار تصاویری از دیدار این تیم با فولاد خوزستان، اعلام کرد که داور پنالتی استقلال را نادیده گرفته است.

  سايت باشگاه استقلال اعلام کرد: "سند تصويري ما نشان مي‌دهد در روز بازي با فولاد خوزستان پنالتي صددرصد استقلال ناديده گرفته شد و متاسفانه داور مسابقه نه عمد بلکه تعمدي از خطاي هند مدافع فولاد خوزستان در محوطه هجده قدم چشم‌پوشي کرد و نقطه پنالتي را نشان نداد.


 بازيکن فولاد که در تصوير مشاهده مي‌کنيد و نيازي به هيچ توضيح اضافي نيست در يکي از حملات استقلال وقتي نتوانست توپ را دفع کند از دست خود استفاده کرد و طبق قوانين داوري اگر يدا...جهانبازي جايگيري بهتري داشت و به صحنه نزديک بود علاوه بر اعلام پنالتي به سود استقلال بايد از کارت زرد و حتي قرمز خود استفاده ميکرد چون موقعيت خوبي براي گلزني استقلال مهيا شده بود.


 البته باز هم تاکيد مي‌کنيم عدم گرفتن پنالتي از سوي داور غيرعمد بود و جهانبازي و ديگر داوران عزيزمان از زحمت‌کش‌ترين اقشار هستند. اين اميد را داريم در مسابقات آينده داوران دقت بيشتري داشته باشند تا مبادا اين اتفاقات باعث تضييع حق استقلال و هواداران ميليوني اين تيم پرطرفدار شود.


 به هر حال در عکس اول توپ به سمت بازيکن فولاد آمده و در عکس دوم ايشان کوشش و کشش موفق و مضاعفي داشت که توپ را با دست بزند که چنين هم کرد.

 
 فوتبال بازي لحظه‌هاست اما کاش داوران گرامي بيشتر دقت کنند تا حق تيمي که ديرتر از ديگران يارگيري و آماده‌سازي‌اش را شروع کرده و هواداران ميليوني دارد تضييع نشود.
 

دیدگاه‌ها