کد خبر : 27597 | 26 شهریور 1389 ساعت 17:29 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

حاشیه دیدار نفت تهران و سپاهان اصفهان

مهاجم و دروازه‌بان سپاهان از سرمربی تیم نفت تهران برای حضور در میدان رخصت گرفتند.

رضا عنايتي و مهدي رحمتي پيش از آغاز مسابقه با دسته گل به سمت حسين فرکي سرمربي نفت رفتند و براي حضور در ميدان از او رخصت گرفتند. رحمتي دسته گلي را هم به فرکي تقديم کرد.

* مسئولان ورزشگاه دستگردي به خبرنگاران اجازه ندادند با خودرو وارد ورزشگاه شوند و نمايندگان رسانه‌هاي گروهي مجبور شدند خودروهايشان را در ورزشگاه اکباتان پارک کنند.

*افشين قطبي سرمربي تيم ملي و عزيز محمدي رئيس سازمان ليگ، امير حاج رضايي، محمد رضا ساکت مديرعامل سپاهان و ناصر پورمهدي از جمله تماشاگران ويژه اين مسابقه هستند.

*در ابتداي مسابقه فقط حدود 100 تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند که حدود 30 نفر آنها طرفداران تيم سپاهان هستند. هواداران تيم نفت با طبل تيمشان را تشويق مي‌کنند.

*بهمن طهماسبي مهاجم نفت که در ترکيب تيمش حضور ندارد پيش از آغاز مسابقه به سمت نيمکت سپاهان رفت و با امير قلعه‌نويي خوش و بش کرد. او همراه فرزندش بر روي نيمکت تيم نفت نشست.

*سپاهان با پلاکاردي با اين نوشته " قرآن شفابخش دل‌ها " وارد زمين شد تا به اين ترتيب توهين به ساحت مقدس قرآن مجيد را محکوم کند.

* مسئولان ورزشگاه دستگردي فهرستي از بازيکنان در اختيار خبرنگاران قرار نداده‌اند. داور چهارم که اين شرايط را ديد فهرستش را به خبرنگاران داد تا از آن رونويسي کنند. ضمن اينکه آب اکثر صندلي‌هاي جايگاه خبرنگاران را فرا گرفته است تا دلخوري خبرنگاران از مسئولان برگزاري مسابقه و اين ورزشگاه تکميل شود.

*سپاهان با پيراهن سفيد و نفت با پيراهن زرد بازي مي‌کنند.
اين ديدار تا دقيقه 45 بدون گل در جريان است.

دیدگاه‌ها