کد خبر : 30027 | 13 آبان 1389 ساعت 12:40 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

خبرهایی از باشگاه تراكتورسازی تبریز

تبریز - قرار گرفتن 'عرفان اولروم' در ترکیب 18 نفره بازی با پیکان و درخواست مدیر عامل باشگاه مبنی بر به تعویق افتادن حضور وی در کمیته انضباطی دو خبر مهم باشگاه تراکتورسازی قبل از بازی امروز است.

 طبق گزارشهای رسیده از باشگاه تراکتورسازي، ''عرفان اولروم'' از سوي کمالوند سرمربي تيم در ليست 18 نفره بازي امروز تيم با پيکان قرار گرفت.
بر اساس اين گزارش، اولروم که مدت زيادي است براي تيم بازي نکرده چنانچه در بازي امروز به ميدان رود اميد مي رود قابليت هاي خود را به نمايش بگذارد.
بر اساس گزارش ديگري از اين باشگاه، ''محمدحسين جعفري'' مدير عامل باشگاه تراکتور سازي تبريز از دبير کميته انضباطي درخواست کرد تا حضورش در اين کميته را دو روز به تعويق بياندازد.
جفعري قرار است روز هفدهم آبان ماه جاري به منظور پاسخ به سووالات کمتيه انضباطي در خصوص اتفاقات بازي تراکتورسازي با استقلال در ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز در اين کميته حاضر شود که به دليل فشردگي برنامه هايش، درخواست برگزاري اين جلسه در روز نوزدهم همين ماه را کرده است.
تيم هاي فوتبال تراکتورسازي تبريز و پيکان قزوين از هفته چهاردهم رقابت هاي ليگ برتر ساعت 15 امروزپنجشنبه در ورزشگاه يادگار امام(ره) تبريز به مصاف هم مي روند. 
 

دیدگاه‌ها