کد خبر : 36047 | 01 بهمن 1389 ساعت 23:46 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

اوكازاكی: بازی مقابل كره‌جنوبی راحت‌تر از ایران است

مهاجم تیم ملی ژاپن گفت: علاقه دارم در مرحله نیمه نهایی با کره‌جنوبی بازی کنیم، چراکه بازی مقابل آنها به مراتب راحت‌تر از بازی با ایران است.

اوكازاكی: بازی مقابل كره‌جنوبی راحت‌تر از ایران است
شين‌جي اوکازاکي، مهاجم تيم ملي فوتبال ژاپن که با حضور افشين قطبي در تيم ليگ برتري شيميزو اس‌پالس ژاپن پس از جام ملت‌هاي آسيا، شاگرد اين مربي خواهد شد، پس از پيروزي مقابل قطر در مرحله يک چهارم نهايي اظهار داشت: بازي سخت و سنگيني را سپري کرديم و خوشحالم که در يک بازي دشوار با پيروزي از ميدان خارج شديم.
وي ادامه داد: قطر تيم خطرناکي بود که مي‌خواست از فضاهاي پشت هافبک‌هاي ژاپن با موقعيت‌هايي که ايجاد مي‌کرد، استفاده مطلوب کند که اين اتفاق نيافتاد، چرا که ما برنامه‌ريزي خوبي روي بازيکنان آنها انجام داده بوديم.
اوکازاکي تأکيد کرد: در نيمه اول توپ و ميدان به طور کامل در اختيار ژاپن بود، اما با شروع نيمه دوم عقب‌نشيني کرديم که خوشبختانه توانستيم با سازماندهي خوبي که ايجاد کرديم، دوباره بازي را در اختيار خود دربياوريم.
وي تصريح کرد: اخراج يک بازيکن ما در نيمه دوم باعث شد تا تصميم بگيريم به کمبود يک بازيکن توجهي نکرده و به خاطر يک تيم بجنگيم.
اوکازاکي اظهار داشت: با برتري مقابل قطر روحيه خوبي براي ديدار نيمه‌نهايي به دست آورديم و خوشحالم در روزي که فرزند دومم به دنيا آمد به مرحله بعدي صعود کرديم. اين پيروزي در سايه يکدلي و اتحاد ژاپني‌ها به دست آمد.
مهاجم ژاپن در پاسخ به اين سؤال که علاقه دارد در بازي نيمه نهايي تيمش به مصاف چه تيمي برود؛ گفت: دوست دارم با کره‌جنوبي بازي کنيم، چراکه بازي مقابل آنها به مراتب راحت تر از بازي با ايران است.

دیدگاه‌ها