کد خبر : 36431 | 06 بهمن 1389 ساعت 12:14 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

جام ملت‌های آسیا 2011- قطر

كاواشیما: می‌دانستم نوبت من است كه بدرخشم

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ژاپن گفت: هنگامی که بازی به ضربات پنالتی رسید، می‌دانستم این بار نوبت من است که بدرخشم.

كاواشیما: می‌دانستم نوبت من است كه بدرخشم

   ايجي کاواشيما، دروازه‌بان تيم ملي ژاپن که در بازي شب گذشته مقابل کره‌جنوبي در نيمه‌نهايي جام ملت‌هاي آسيا توانست 2 پنالتي را مهار کند، اظهار داشت: مي‌دانستم اين بار نوبت من است که بدرخشم.
هوانگ جائه وون از کره‌جنوبي در ورزشگاه الغرافه در دقيقه 120 بازي را به تساوي 2 بر 2 کشاند تا فيناليست در ضربات پنالتي تعيين شود، اما کاواشيما قهرمان ژاپن بود و ضربات کو جائه چئول و لي يونگ رائه را مهار کرد در حالي که ضربه جيونگ هو به اوت رفت تا ژاپن با نتيجه 3 بر صفر در ضربات پنالتي پيروز شود و در فينال حريف استراليا شود.

دروازه‌بان 27 ساله ژاپن گفت: تمام بازيکنان 120 دقيقه سخت کار کردند، بنابراين فکر کردم وقتي کار به پنالتي کشيد نوبت من است که خودم را نشان دهم.
وي ادامه داد: من ديدم که سر همه پايين و جو کمي غريب است زيرا ما در آخرين دقيقه بازي گل تساوي را دريافت کرديم، اما مي‌دانستم بازي تمام نشده و بنابراين روي ضربات پنالتي تمرکز کردم.
ايجي کاواشيما تاکيد کرد: همه بازيکنان تيم ما مي‌آمدند و چيزهايي مي‌گفتند اما من تنها ذهنم را روي کاري که بايد انجام مي‌دادم متمرکز کردم. ما تيم هستيم و همه براي يکديگر کار مي‌کنيم و اين بار نوبت من بود که کار کنم.

کيسوکه هوندا نتوانست در وقت‌هاي اضافي پنالتي را به گل تبديل کند گرچه هاجيم هويوگاي توپ برگشتي را وارد دروازه کرد تا ژاپن 2 بر يک پيش افتد اما هوندا تمرکز خود را از دست نداد و با تلاش بي‌وقفه اي تا آخرين دقيقه بازي براي ژاپن بازي کرد.
بازيکن زسکا مسکو که بهترين بازيکن ميدان شناخته شد، گفت: احساس خوبي دارم و بسيار خوشحالم. فکر نمي‌کنم بيش از اين توان داشتيم. اين بازي بسيار سختي بود بنابراين مي‌توانيم از اين پيروزي بسيار راضي باشيم.

 

دیدگاه‌ها