کد خبر : 36703 | 10 بهمن 1389 ساعت 10:07 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

جام ملت‌های آسیا 2011 - قطر

لی: می‌دانستم روزی قهرمان ژاپن می‌شوم

مهاجم تیم ملی فوتبال ژاپن گفت: همیشه منتظر فرصتی بودم تا خودم را نشان دهم و می‌دانستم روزی قهرمان ژاپن خواهم شد.

لی: می‌دانستم روزی قهرمان ژاپن می‌شوم

   به نقل از کنفدراسيون فوتبال آسيا، لي پس از زدن گلي که چهارمين قهرماني را رقم زد، گفت هميشه مي‌دانسته که روزي قهرمان ژاپن خواهد بود.
اين بازيکن 25 ساله تا به حال فقط 2 بار براي تيم ملي فوتبال ژاپن بازي کرده و پيش از اين هيچ وقت گل نزده بود؛ اما در دقيقه 109 فينال جام ملت‌ها مقابل استراليا مانند يک بازيکن کار کشته، روي سانتر ناگاتومو سرضرب با پاي چپ به توپ ضربه زد و کار را تمام کرد.
بازيکن باشگاه سانفرس هيروشيما گفت: احساس فوق‌العاده‌اي دارم. اين همه مدت بازي نکردم و بايد انتظار مي‌کشيدم، با اين باور که يک فرصت برايم وجود خواهد داشت. در نهايت توانستم يک گل بزنم و واقعاً خوشحالم.
وي در جواب اينکه نيمکت‌نشيني چه حسي داشت، گفت: هميشه بايد مثبت فکر کرد و منتظر بود تا صاحب فرصت شد. مدام با خودم حرف مي‌زدم و پيش از آنکه به زمين بروم، مي‌گفتم من يک قهرمان خواهم بود! من يک قهرمان خواهم بود!
مهاجم ژاپن در ادامه افزود:‌ ما حالا بايد به عنوان قهرمان آسيا سخت کار کنيم و از همه هواداران مي‌خواهم که از تيم ملي ژاپن حمايت کنند.
لي با به ثمر رساندن 11 گل براي هيروشيما در فصل پيش براي اولين بار توسط زاکروني به تيم ملي دعوت شد تا جايگزين تاکايوکي موريموتوي مصدوم شود.
او که يک کره‌اي - ژاپني است سال 2004 براي تيم ملي زير 19 سال کره جنوبي بازي کرد، اما کامياب نشد. سرانجام در سال 2007 تابعيت ژاپني را گرفت و براي اين کشور در المپيک پکن به ميدان رفت.

 

دیدگاه‌ها