کد خبر : 1613276 | 01 خرداد 1398 ساعت 16:08 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

بی‌توجهی به چراغ سبز مدافع سرخپوشان

شجاع خلیل زاده در دوراهی تمدید یا جدایی

در شرایطی که مدافع شمالی سرخپوشان پیش از این اعلام کرده بود مایل به ادامه حضور در پرسپولیس است اما به نظر می‌رسد بی‌توجهی از سوی باشگاه معادلات را تغییر دهد.

شجاع خلیل زاده در دوراهی تمدید یا جدایی

به گزارش "ورزش سه"، شجاع خلیل زاده، مدافع میانی پرسپولیس که طی دو فصل اخیر با حضور در جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ نمایش موفقی از خود به جا گذاشته، در روزهای پایانی قراردادش از تمایل برای ادامه همکاری خبر داده است اما به نظر می‌رسد شرایط به سمت پایان همکاری طرفین پیش می‌رود.


ایرج عرب، مدیرعامل پرسپولیس چندی پیش در جملاتی عجیب اعلام کرد که باشگاه آمادگی همکاری با بازیکنانی که تمایل به حضور در فوتبال خارج از ایران را دارند، داراست. موضوعی که با توجه به مشکلات مالی باشگاه و برای تامین منابع مالی لازم در فصل آینده در نظر گرفته شده است. گویا بی توجهی باشگاه به اعلام تمایل شجاع خلیل زاده هم در این راستا بوده است.


باشگاه پرسپولیس که طی فصول اخیر عملکرد مناسبی در نقل و انتقالات داشته و بیشتر در راستای خواسته‌های کادرفنی پیش رفته است، اینبار شرایط معکوسی را دنبال می‌کند. جدایی بشار رسن و ناراحتی این بازیکن عراقی هم به نظر می‌رسد در این راستا بوده است. هافبک عراقی پرسپولیس نیز که در اواسط فصل قرارداد خود را تمدید کرده بود، در ادامه با توجه به عدم رعایت شروط مالی قرارداد، بی نتیجه تهران را به مقصد بغداد ترک کرد و استوری عجیب او نیز خبر از پایان همکاری طرفین می‌داد. بشار در این استوری که دقایقی بعد نیز پاک شده بود نوشته بود از حضور و جلسه با مدیران باشگاه فقط چند عکس یادگاری با جام نصیب او شده است تا اینچنین داستان همکاری او و پرسپولیس پایان یافته در نظر گرفته شود.


شجاع خلیل زاده نیز که پیش از این از تمایل جدی خود برای ادامه همکاری علیرغم دریافت پیشنهاد از لیگ قطر خبر داده بود، در شرایطی چندی پیش راهی باشگاه شد که در اقدامی عجیب مدیران تیم هیچ گفتگویی در خصوص تمدید قرارداد با او نداشته‌اند. اوج بی توجهی مدیران تیم را در استراتژی آنها برای ادامه همکاری با برانکو ایوانکوویچ نیز می‌توان دید که اعلام کرده‌اند بعد از جدال جام حذفی و در آخرین بازی با او به صحبت خواهند پرداخت.


موضوع مربوط به تمدید قرارداد با بازیکنان و خصوصا شجاع خلیل زاده اما به نظر شاید معادلات را به سمت پایان همکاری ببرد. بازیکنی که برانکو نیز در نشست خبری خود اعلام کرده بود از لیگ قطر پیشنهاد دارد و تمایل دارد به کارخود در پرسپولیس ادامه دهد و اکنون با بی توجهی باشگاه برای مذاکره و تمدید قرارداد باید دید استراتژی آنها چیست. خلیل زاده که در دو فصل حضور خود در جمع شاگردان برانکو توانسته به خوبی اعتماد هواداران را جلب کند و نمایش کیفی مناسبی به اجرا بگذارد، اکنون تنها چند گام با جدایی از این تیم فاصله دارد و باید دید این اتفاق طی روزهای اخیر به چه سمتی پیش خواهد رفت.

دیدگاه‌ها