کد خبر : 1610749 | 21 اردیبهشت 1398 ساعت 13:45 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

مورا: فیلم بازی با آژاکس را می‌بینم و گریه می‌کنم

لوکاس مورا، ستاره برزیلی تاتنهام می‌گوید با گذشت چند روز از هت‌تریک استثنایی‌اش مقابل آژاکس با دیدن فیلم گلهایش در آن بازی نمی‌تواند جلوی اشک‌هایش را بگیرد.

مورا: فیلم بازی با آژاکس را می‌بینم و گریه می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، لوکاس مورا، ستاره برزیلی تاتنهام که این روزها محبوب‌ترین بازیکن این تیم برای هواداران اسپرز است، می‌گوید با گذشت چند روز از شب استثنایی‌اش در یوهان کرویف آرنا که موفق شد با یک هت‌تریک رویایی، بازگشت تاتنهام را محقق کرده و تیمش را به فینال لیگ قهرمانان برساند، هر وقت که فیلم گلهایش را تماشا می‌کند به گریه می‌افتد و نمی‌تواند جلوی اشک‌هایش را بگیرد.

 

1405068

 

لوکاس مورا در گفتگو با وبسایت باشگاه تاتنهام در این باره گفت:" هنوز که هنوز است فکر می‌کنم دارم خواب می‌بینم. چه روز عجیب و غریبی بود. من خیلی خوشحالم و احساس غرور می‌کنم. همیشه گفته‌ام که آدم اگر باور داشته باشد و سخت تلاش کند می‌تواند به چیزهای خوب برسد. این بچه‌ها و این تیم لیاقت بهترین‌ها را دارند".

 

ستاره برزیلی تاتنهام در ادامه گفت:" من باور داشتم که پیروزی در آن بازی و صعود به فینال ممکن است. ولی باورم نمی‌شد که خودم  سه گل می‌زنم، آنهم با گل آخری که در آخرین ثانیه‌های بازی به ثمر می‌رسد و تیم را به فینال می‌رساند. بله، واقعاً بی‌نظیر بود".

 

لوکاس مورا در ادامه گفت:" از آن روز به بعد بازی با آژاکس را بارها تماشا کرده‌ام. ولی هر وقت که فیلم بازی را می‌بینم به گریه می‌افتم و خیلی احساساتی می‌شوم. هر فوتبالیستی دلش می‌خواهد چنین لحظه‌ای را تجربه کند. من خیلی خوشحالم و ما تاتنهامی‌ها باید از افتخاری که نصیب‌مان شده لذت ببریم".

 

دیدگاه‌ها