کد خبر : 39051 | 12 اسفند 1389 ساعت 13:05 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

مدیر عامل باشگاه مس كرمان: تیم فوتبال مس توانایی شكست استقلال را دارد

مدیر عامل باشگاه مس کرمان با اشاره به اینکه شرایط روحی و جسمی بازیکنان و سایر کادر تیم در آستانه دیدار مقابل استقلال تهران بسیار مناسب است،گفت: تیم فوتبال مس توانایی لازم را برای شکست استقلال در استادیوم آزادی دارد.

مدیر عامل باشگاه مس كرمان: تیم فوتبال مس توانایی شكست استقلال را دارد

      ''فتح الله نژاد زماني'' گفت: مديرعامل شرکت ملي صنايع مس ايران در چند روز گذشته ديدارهايي جداگانه اي با بازيکنان و کادر فني تيم مس کرمان داشته است و راجع به شرايط تيم براي ديدار مقابل استقلال صحبت هايي از سوي هر دو گروه مطرح شد.
وي ادامه داد: ما نيز بر انجام حداکثر تلاش کادر فني و بازيکنان تيم مس کرمان براي گرفتن امتياز کامل از استقلال تهران تاکيد داريم و اميدواريم اين مهم محقق شود.
نژاد زماني بيان کرد: اميدواريم بازيکنان تيم با تمرينات مضاعفي که انجام داده اند و با توجه به انگيزه و توانايي بالايي که دارند، روز شنبه هفته آينده در ديدار مقابل استقلال تهران مردم کرمان را خوشحال کنند.
مدير عامل باشگاه مس کرمان اظهار داشت: به کادر فني نيز اعلام کرده ايم که خواسته هاي خود را براي تقويت و ارتقا هر چه بيشتر تيم مطرح کنند تا با موافقت هيات مديره آنها را اجرايي کنيم.
وي با اشاره به اينکه مسوولان باشگاه مس کرمان پس از هر ديدار فارغ از نتيجه رقم خورده، عملکرد بازيکنان و کادر فني را تحليل و بررسي مي کنند، گفت: پس از رقم خوردن نتايجي نه چندان مناسب تيم مس کرمان در هفته هاي اخير برخلاف شايعه سازي عده اي، هيچ هشدار و فرصتي را براي کادر فني در نظر نگرفته ايم.
نژاد زماني افزود: ''صمد مرفاوي'' از مربيان خوب و با اخلاق کشور ماست و ما همچنان از او به عنوان سرمربي تيم مس کرمان حمايت خواهيم کرد. 
 

دیدگاه‌ها