کد خبر : 1617439 | 23 خرداد 1398 ساعت 16:19 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

بلاتکلیفی کُشنده در پرسپولیس

قهرمان دوگانه فوتبال ایران در فصل گذشته، در بلاتکلیفی کامل برای فصل آینده به سر می‌برد و هیچ سرنوشت روشن و قابل اعتنایی ندارد.

بلاتکلیفی کُشنده در پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، وقتی پرسپولیس به سومین قهرمانی پیاپی خود در لیگ برتر دست یافت، کمتر کسی انتظار چنین شرایطی را برای آنها در فصل آینده متصور می‌شد، خصوصا اینکه برانکو برای اولین بار طی چهار فصل اخیر موفق شده بود به فینال جام حذفی نیز راه یابد و در نهایت عنوان قهرمانی این بخش را نیز از آن سرخ‌ها کند.


48 ساعت بعد از جشن قهرمانی برانکو با چمدان‌هایش ایران را ترک کرد و از طریق وکیلش اعلام کرد تنها در صورت دریافتی کامل مطالباتش و همچنین پیش پرداخت فصل آینده به ایران بازخواهد گشت. خبر مربوط به مذاکرات او با تراکتورسازی و همچنین الاهلی عربستان نیز نشان می‌داد که سرمربی کروات و موفق سرخ‌ها روی این تصمیم خود کاملا قاطع است.


با این حال طی روزهای اخیر و علیرغم تمام وعده‌هایی که مدیران این تیم در راستای پرداختی مطالبات داشته‌اند، هیچ آینده روشنی در این مورد دیده نمی‌شود. ایرج عرب، مدیرعامل سرخ‌ها علیرغم اینکه وعده تامین منابع لازم برای مطالبات برانکو را از دو روز پیش در خروجی سایت باشگاه قرار داده، هنوز موفق به پرداخت آن نشده که این مساله باعث می‌شود به صداقت این موضوع نیز شبهه وارد شود. عرب حتی مدعی شده که در گفتگو با برانکو این موضوع (تامین منابع) را به او اعلام نیز کرده است اما همچنان اخبار ضد و نقیض در این زمینه حرف اول را می‌زند و هیچ صراحتی برای اعلام قطعیت بازگشت برانکو وجود ندارد.


باشگاه پرسپولیس در بخش نقل و انتقلات نیز روزهای سکون را پشت سر می‌گذارد و در حالی که دیگر مدعیان موفق شده‌اند استارت مناسبی در این زمینه بزنند با ناکامی بزرگی در حال تماشای عقد قرارداد با گزینه‌هایی هستند که مدعی شده بودند برانکو پیش از ترک ایران نام آنها را در لیست قرار داده است.


عدم تجربه کافی در مذاکره با بازیکنان و شکل دادن تیمی بدون آشنایی با شرایط مذاکره با بازیکنان باعث شده تا آنها هیچ اتفاقی در این زمینه رقم نزنند و جالب‌تر اینکه در حفظ لیست خود نیز با کم کاری خاصی را صورت داده‌اند. به طور مثال باشگاه در شرایطی که محمد نادری به پایان قراردادش با این تیم رسیده و باید طی روزهای آتی راهی بلژیک و تیم کورتریک شود هیچ تلاشی برای جذب قطعی او نداشته‌اند و البته به او اعلام کرده‌اند که خود شخصا اقدام به دریافت رضایتنامه کند!


در کنار این موضوع با پایان یافتن قرارداد شایان مصلح به عنوان دیگر گزینه سمت چپ پرسپولیس نیز آنها بستری برای مذاکره نیز فراهم نکرده‌اند تا در صورت احتمال ناکامی در جذب قطعی نادری و بازگشت این بازیکن به بلژیک و در نهایت جدایی شایان مصلح با چالش در سمت چپ دفاعی مواجه شوند.


این بلاتکلیفی کشنده و عجیب از سوی باشگاه و نداشتن مسیر روشن و قابل اعتنا برای پی‌ریزی فصل آینده به بزرگترین نگرانی هواداران این تیم تبدیل شده و البته مدیران تیم تنها با جملات امیدوارکننده و نه عمل به دنبال این هستند تا آنها را دلگرم کنند.

 

دیدگاه‌ها