کد خبر : 44923 | 04 خرداد 1390 ساعت 11:00 | 922 بازدید | 0 دیدگاه

رفتار تماشاگران بندرعباسی ناشایست بود

عسگری: مسئولان تیم آلومینیوم هرمزگان خواستار توقف بازی شدند

نایب رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: به دلیل جو بدی که در ورزشگاه بود مسئولان تیم آلومینیوم هرمزگان خواستار توقف بازی شدند.

عسگری: مسئولان تیم آلومینیوم هرمزگان خواستار توقف بازی شدند

    حسين عسگري در گفت و گو با سايت رسمي فدراسيون درباره اتفاقات رخ داده در جريان بازي روز گذشته فجر سپاسي و آلومينيوم هرمزگان اظهار داشت: بازي بسيار حساسي بود چرا که اين ديدار نقطه پاياني براي اين فصل بوده و هر دو تيم بايد نتيجه مورد نظر را مي گرفتند که زحمات يکساله تيم به بار بشيند. بر همين اساس اين ديدار از حساسيت بالايي برخوردار بود.

وي ادامه داد: با آغاز بازي مشکلي در برگزاري مسابقه توسط کادر فني تيم ها وجود نداشت ضمن اينکه تيم آلومينيوم بندرعباس نهايت همکاري را براي نبود مشکل با مسئولان برگزار کننده مسابقات انجام داد اما متاسفانه از زماني که گل اول زده شد، سنگ هايي از سوي تماشاگران بندر عباس به زمين مسابقه پرتاب شد که در نهايت موجب مصدوم شدن دروازبان تيم فجر شد.

عسگري گفت: تماشاگران تيم بندرعباس رفتارهاي ناشايستي را انجام مي دادند و اين امر صورت خوش آيندي نداشت. در نيمه دوم نيز سعيد علي نژآديان کمک داور مسابقه که امنيت و تمرکز لازم را براي همراهي کادر داوري نداشت، به سوي قهرماني رفت تا وضعيت خود را در گوشه زمين گزارش دهد که با انتقال اين موضوع به مسئولان برگزار کننده و طبق تشخيص داور برابر قانون،از ادامه برگزاري اين ديدار جلوگيري شد. اينکه شايعه شده کمک داور دوم مصدوم شد،صحت ندارد.حتي در حين بازي در نيمه اول و نيمه دوم مسئولان تيم بندرعباس خواستار لغو بازي شدند که با شدت گرفتن خشم تماشاگران و پرتاپ نارنجک،صندلي و سنگ ها از ادامه اين بازي در اواخر نيمه دوم جلوگيري شد.

عسکري در پايان گفت: قضاوت در ديدار پرحاشيه فجر شهيد سپاسي و آلومينيوم بندر عباس بسيار سخت بود و داوران تا جايي که امکان داشت قضاوت خوبي را به نمايش گذاشتند.

 

دیدگاه‌ها