کد خبر : 45830 | 17 خرداد 1390 ساعت 19:21 | 741 بازدید | 0 دیدگاه

دبیر كل AFC: هیچ بحرانی در فوتبال آسیا وجود ندارد

دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا معتقد است فوتبال این قاره با وجود تمامی ادعاهای فساد و همچنین تعلیق دو مقام ارشد آن، به آرامی در جریان است.

دبیر كل AFC: هیچ بحرانی در فوتبال آسیا وجود ندارد

     به گزارش خبرگزاري فرانسه، ''الکس سوساي'' با تأکيد بر اينکه حکم محروميت ''محمد بن همام'' رييس کنفدراسيون آسيا موقتي است، گفت: هيچ برنامه اي براي برگزاري کنگره اضطراري وجود ندارد.
وي در حاشيه مراسم قرعه کشي مسابقات ليگ قهرمانان باشگاه هاي آسيا در کوآلالامپور اظهار داشت: ثبات کامل بر فوتبال آسيا حاکم است و هيچ ناامني و بحراني وجود ندارد.
بن همام چندي پيش به اتهام پيشنهاد رشوه در ازاي جلب حمايت رأي دهندگان در انتخابات رياست فيفا، به طور موقت از تمامي فعاليت هاي مرتبط با فوتبال محروم شد.
بعد از اين محروميت ''سپ بلاتر'' به عنوان تنها نامزد رياست فيفا، براي يک دوره چهار ساله ديگر انتخاب شد. البته وي نيز هفته گذشته در سخنان مشابهي وجود هرگونه بحران و مشکل را در نهاد حاکم بر فوتبال جهان رد کرده بود.
بنابراين گزارش، بن همام تا پايان تحقيقات در مورد تخلفاتش محروم خواهد بود از اين رو سوساي اعلام کرد، ''ژانگ جيلونگ'' نايب رييس ارشد کنفدراسيون آسيا و جانشين موقت بن همام به زودي به مقر کنفدراسيون در کوآلالامپور مي رود تا مسووليت هاي جديد را بر عهده بگيرد.
دبير کل کنفدراسيون فوتبال آسيا ادامه داد: کارهاي روزانه به آرامي در جريان هستند. جيلونگ تا هفته آينده به کوآلالامپور مي آيد. او فرد با تجربه و قابل اعتمادي است که از سال 1997 تا کنون نايب رييس کنفدراسيون آسيا را بر عهده دارد. 
 

دیدگاه‌ها