کد خبر : 47996 | 14 تیر 1390 ساعت 17:03 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

سپاهان رضایت بدهد،‌خسرو حیدری استقلالی می‌شود

امیری: در خط حمله مشكلی نداریم، اما بهترین‌ها را جذب می‌كنیم

باشگاه استقلال گفت: در خط حمله مشکلی نداریم، اما سعی می‌کنیم بهترین‌ها را به استقلال بیاوریم.

   علي اميري پس از مراسم قرعه‌کشي رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال گفت: با سياستي که علي فتح‌الله زاده، مدير عامل باشگاه در فصل جاري در نظر گرفته است، قصد حضور در مراحل بالاتر جام باشگاه‌هاي آسيا را داريم و به همين منظور تا جايي که در توان‌مان بود، سعي کرديم بازيکنان مورد نظر کادر فني را جذب کنيم که تا اينجا موفق بوديم.
وي در مورد حضور خسرو حيدري در استقلال گفت: حيدري بازيکن باارزش و مورد نياز استقلال است و زماني مي‌توانيم با او مذاکره کنيم که بازيکن آزاد باشد. با باشگاه سپاهان صحبت کرده‌ايم و در صورت کسب رضايتنامه جذب استقلال مي‌شود.

اميري در مورد حضور کريم انصاري‌فرد در استقلال گفت: با مدير برنامه‌هاي اين بازيکن تماس گرفته‌ايم و قول‌هايي به من دادند. ما براي جذب اين بازيکن نيز تلاش مي‌کنيم.
وي ادامه داد:در خط حمله بازيکنان خوبي داريم و مشکل خاصي نداريم، اما چون در سه جام درگير هستيم سعي مي‌کنيم بهترين‌ها را به استقلال بياوريم. اگر مشکلي هم به وجود آمد، بازيکن خارجي جذب خواهيم کرد.

اميري در مورد قرعه‌کشي رقابت‌هاي ليگ گفت: از هفته اول بازي‌ها سخت است، اما تيمي که مي‌خواهد قهرمان شود بايد تمام تلاش خود را انجام دهد.

 

دیدگاه‌ها