کد خبر : 49151 | 29 تیر 1390 ساعت 14:51 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

سوشا مكانی:مرا دروازه‌بان تیم‌ملی بدانید

سوشا مکانی دروازه‌بان فصل گذشته استیل‌آذین یکی از اخرین بازیکن‌هایی بود که تکلیف تیم فصل آینده خود را مشخص کرد.

سوشا مكانی:مرا دروازه‌بان تیم‌ملی بدانید

 او که با شاهين بوشهر به توافق رسيده بود بعد از حضور وحید طالب‌لو در شاهین از جمع این تیم جدا شد و به نفت تهران پیوست.


 البته ظاهرا سوشا از اين انتقال کاملا راضي و خوشحال است چون در گفت وگو با خبرنگار شبکه ایران مي‌گويد: این اواخر دو پیشنهاد خوب از سپاهان و نفت تهران باعث شد تا بیشتر در خصوص انتخاب تیم بعدی‌ام فکر کنم. بنابراین بعد از بررسی‌های فراوان به پیشنهاد نفت تهران جواب مثبت دادم.

 مکانی افزود: با توجه به کادر خوبی که در نفت وجود دارد و همچنین مدیریت قوی تصمیم گرفتم که قراردادم را با شاهین فسخ کنم و همچنان برای ادامه فوتبال در تهران بمانم. اين دروازه‌بان جنجالی فصل گذشته اظهار داشت: از آن‌جا که قراردادم را با شاهین ثبت نکرده بودم می‌توانستم این قرارداد را فسخ کنم اما این‌که می‌گویند فسخ قراردادم به‌علت حضور طالب‌لو بوده صحت ندارد. زیرا من هیچ وقت به‌خاطر فرد یا شخص خاصی قرارداد امضا نکردم و همیشه مدیریت تیم‌ها برایم در اولویت قرار داشت.

 مکانی افزود: تا زمانی که قراردادم با نفت ثبت نشود بیشتر از این حرف نخواهم زد اما بعد از رسمی شدن قرارداد صحبت خواهم کرد و علت انتخاب نفت را کاملا توضیح خواهم داد. قطعا با نفت به صدر جدول فکر می‌کنیم و مطمئن باشید به این هدف خواهیم رسید. حتی از حالا می‌گویم که من در تیم‌ملی هستم اما بیشتر از هر چیزی به موفقیت نفت فکر می‌کنم.

 

 

دیدگاه‌ها