کد خبر : 1612151 | 27 اردیبهشت 1398 ساعت 16:27 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

سهمیه ی آسیایی؟ مشهد؟ حتما شوخی تان گرفته!

سوت پایان بازی مقابل ماشین سازی که به صدا درآمد تمام نیمکت پدیده خود را به داخل زمین رساندند تا در جشن چهارمی شرکت کنند.

سهمیه ی آسیایی؟ مشهد؟ حتما شوخی تان گرفته! 

اتفاقی که پیش ازین یکبار دیگر افتاده بود اما تفاوت اساسی چهارم شدن در لیگ هجدهم رسیدن به سهمیه آسیایی بود.


به همین دلیل گل محمدی و شاگردانش در تیم پدیده شهرخودرو حق دارند سر از پا نشناسند. آنها توانستند دست به کار بزرگی بزنند و اولین تیم ۱۰۰% خصوصی کشورمان باشند که وارد بازی های آسیایی خواهند شد. آن هم از نقطه ای از کشور که در طول تاریخش حتی نزدیک به این دستاورد بزرگ و باارزش هم نشده بود.


پدیده شهرخودرو تیمی است که تمام تابوها را شکست. از حضور و میزبانی در ورزشگاه امام رضا گرفته تا برتری مقابل تیم های بزرگ و در نهایت آسیایی شدن. کاری که پیش ازین با خلعتبری و جباری و آندرانیک و خسرو حیدری و میثاقیان و مظلومی و بقیه موفق به انجامش نشدند و حالا با گل محمدی و مهربان و مرادمند و صادقی و قاسمی نژاد و شاکری و بقیه آن را  رقم زدند.


حالا این دستاورد تاریخی که با نمایش دلچسب و کیفیت بالای فنی در تمام طول فصل نیز همراه بود بدست آمده تا بواسطه موفقیت یک تیم مشهدی لبخند بر لب حشمت خان مهاجرانی، چهره دوست داشتنی و خوشنام فوتبال کشور بنشیند. کسی که فوتبال خراسان به خاطر تاسیس تیم فوتبال ابومسلم وامدار اوست.

 

1406665


کار پدیده شهر خودرو آنقدر بزرگ است که رقم خوردن این مهم با محقق شدن قول شهردار مشهد، گل محمدی و شاگردانش را در مشهد ماندگار خواهد کرد چرا که کلایی گفته بود در صورت کسب سهمیه آسیایی دستور خواهد داد تا مجسمه پدیده ای ها را بسازند و در شهر نصب کنند.


پس باید به گل محمدی، همکاران و شاگردانش دست مریزاد و خداقوت و ایول گفت چرا که حضور در رقابت های فوتبال آسیا آرزوی دیرین خراسانی ها بود و این مساله خواهد توانست منجر به رشد فوتبال در شرق کشور شود.


از امروز فوتبالدوستان مشهدی می توانند سر خود را بالا بگیرند و ادعای بزرگی کنند چون تیمی دارند که قابل احترام و باعث افتخار همشهریانش است.

مهدی بشکنی

دیدگاه‌ها