کد خبر : 1620584 | 08 تیر 1398 ساعت 05:54 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

کلمبیا 0(4)- (5) 0 شیلی: پایان کار کی روش در کوپا آمه‌ریکا

تیم ملی کلمبیا با شکست مقابل شیلی در ضربات پنالتی، از رسیدن به مرحله نیمه نهایی کوپا آمه‌ریکا باز ماند.

کلمبیا 0(4)- (5) 0 شیلی: پایان کار کی روش در کوپا آمه‌ریکا

به گزارش "ورزش سه"، کلمبیا که در مرحله گروهی با سه پیروزی پیاپی توانسته بود صعودی مقتدرانه داشته باشد، در دیدار امروز مقابل شیلی، مدافع عنوان قهرمانی، به مشکل خورد و در نهایت با شکست در ضربات پنالتی، از دور رقابت ها حذف شد.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. در دقیقه 13، ضربه سر خوان آرانگیس، اولین موقعیت جدی بازی را ایجاد کرد اما اوسپینا با یک واکنش خوب، دروازه کلمبیا را نجات داد.

دو دقیقه بعد، روی اشتباه اوسپینا، آرانگیس توانست دروازه کلمبیا را باز کند اما داور بعد از استفاده از VAR، به دلیل آفساید گل را نپذیرفت. در ادامه بازی متعادل دنبال شد و بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد و به این ترتیب، نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

 

1415886

 

نیمه دوم را کلمبیا بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در همان دقایق ابتدایی به گل برسد اما ضربه خامس رودریگس راهی به چهارچوب دروازه شیلی پیدا نکرد.

در ادامه بازیکنان شیلی پیش کشیدند و بازی متعادل تر شد و با همین روند ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 72، ویدال توانست بار دیگر دروازه کلمبیا را باز کند ولی دوباره داور بعد از مرور صحنه، به دلیل خطای آن، گل را مردود اعلام کرد.

تلاش دو تیم برای زدن گل برتری در دقایق پایانی شدت گرفت اما هیچ یک از موقعیت های آنها ثمری نداشت و در نهایت بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

در ضربات پنالتی بازیکنان شیلی عملکرد بهتری داشتند و در نهایت با نتیجه 5-4 پیروز شدند. ویدال، وارگاس، پولگار، آرانگیس و الکسیس سانچس، پنج بازیکن شیلی بودند که ضربات شان را تبدیل به گل کردند و در مقابل، خامس، کاردونا، کوادرادو و یری مینا هم برای کلمبیا گلزنی کردند. ویلیام تسیو تنها بازیکن کلمبیا بود که با از دست دادن پنالتی پنجم تیمش، شکست کلمبیا را رقم زد.

 

1415887

 

1415888

دیدگاه‌ها