کد خبر : 51179 | 21 مرداد 1390 ساعت 13:53 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

درگیری لفظی مایلی‌كهن و فتح‌الله‌زاده در برنامه زنده تلویزیونی

مدیر فنی پرسپولیس و سرپرست باشگاه استقلال در یک برنامه زنده تلویزیونی با یکدیگر جدال لفظی پیدا کردند.

درگیری لفظی مایلی‌كهن و فتح‌الله‌زاده در برنامه زنده تلویزیونی
علي فتح‌الله‌زاده امروز ميهمان برنامه ورزش و مردم بود که در اواخر برنامه محمد مايلي کهن مدير فني پرسپوليس به صورت تلفني در برنامه حاضر شد.

مايلي کهن بعد از آنکه در مورد پرسپوليس صحبت‌هايش را مطرح کرد به يک باره خطاب به فتح الله زاده سرپرست باشگاه استقلال گفت: من مثل فتح الله زاده نيستم که در برنامه زنده تلويزيوني حاضر شوم. من با اکراه اين کار را مي‌کنم. من در برنامه‌ شوک صحبت‌هايي را مطرح کرده‌ام که هنوز اين صحبت ها و اين برنامه پخش نشده است اما يک شير پاک خورده صحبت‌هايم را بالا و پايين و منتشر کرد.

وي ادامه داد: بعد از انتشار آن صحبت‌ها فتح ‌الله زاده انواع و اقسام اهانت‌ها را که حتي لايق يک فرد عادي نبود به من نسبت داد و بعد مي‌گويد شکايت مي‌کنم. شما چه کسي را مي‌ترسانيد؟

مايلي کهن خطاب به فتح الله زاده گفت: از نظر مديريت ورزشي، تحصيلي با من قابل قياس نيستي. شما به دليل نسبت فاميلي، سرپرست باشگاه استقلال شدي. بعد اين آقا به من مي‌گويد بايد استغفار کنم و مايلي کهن جوگير شده، يا مي‌گويد خودتي. ادبياتت را درست کن. از نظر سني هم از من پايين‌تر هستي. آنکه بايد شکايت کند من هستم.

مايلي کهن با انتقاد از برنامه ورزش و مردم عنوان کرد: ساعت 10:10 به من زنگ زده‌اي و اکنون که نزديک ظهر است من را روي خط آوردي بعد هم نمي‌خواهي صحبت کنم و مي‌گويي وقت تمام است. صحبت‌هايي را که من کردم فرهاد مجيدي و آتيلا حجازي تأييد کردند در حالي که شما مي‌گوييد بايد صحبت‌هاي فرهاد مجيدي را ترجمه کنم.

مجري ورزش و مردم قصد آرام کردن مايلي کهن را داشت تا فتح الله زاده هم فرصتي براي جواب دادن داشته باشداما فتح الله زاده فقط توانست بگويد مجيدي و حجازي صحبت‌هاي مايلي‌کهن را تأييد نکردند. در اين لحظه مايلي کهن دوباره شروع به صحبت کردن کرد و گفت: شما اهانت مي‌کنيد. همه جاي دنيا از فوتبال لذت مي‌برند اما اينجا اجازه نمي‌دهيد اين اتفاق بيفتد.

فتح الله زاده در اين لحظه جواب داد: من 6 قهرماني آورده‌ام و کارنامه‌ام مشخص است که مايلي کهن گفت: قهرماني هم بياوريد مهم نيست من از زمين‌هاي خاکي فوتبال آمده‌ام.
فتح الله زاده: او کم مي‌آورد و نمي‌گذارد من حرف بزنم.

مايلي کهن ادامه داد: من کم مي‌آورم؟‌ کجا کم مي‌آورم؟ پرسپوليس و استقلال مي‌خواهند فوتبال باشرافت بازي کنند. حرف‌هاي من با برنامه شوک بود که هنوز پخش نشده است. من آدمي نيستم که زير حرفم بزنم. شايد شما هم سهيم بوديد. شما به قدر کافي صحبت ‌کرده‌ايد آقاي فتح الله زاده. به قدر کافي توهين کرده‌ايد. به نام دين و ديانت و ماه مبارک رمضان انواع و اقسام توهين‌ها را کرده‌ايد. من نمي‌توانم صحبت‌هايي را که پخش نشده تکذيب کنم.
مايلي کهن خطاب به فتح الله زاده ادامه داد: شما مي‌گويد شب‌ها نمي‌خوابيد، پس چرا هستي؟ برو که فتح الله زاده جواب داد به شما ربطي ندارد.

در اين لحظه مجري تلويزيون مي‌خواست وقت را به فتح الله زاده بدهد تا صحبت کند و مايلي کهن بعد از چند لحظه سکوت صحبت‌هايش را قطع کرد و مجري برنامه گفت: 10 دقيقه وقت اضافه در اختيار برنامه قرار گرفته است.

فتح الله زاده که سعي مي‌کرد بر اعصابش مسلط باشد گفت: آقاي مايلي کهن از مادرش بازيکن به دنيا نيامده و ياد گرفته و فوتباليست شده من هم مدير توانايي‌ بودم. 6 قهرماني در کارنامه‌ام دارم. سابقه من از کاشاني که مايلي کهن او را به بهترين مدير بعد از انقلاب پرسپوليس مي‌نامد در فوتبال بيشتر است. از نظر تحصيلي هم اگر مايلي کهن ليسانس دارد من دکترا دارم.

وي خطاب به مايلي کهن گفت: تو فکر کردي چون متدين هستي هر حرفي را بايد بزني و توهين کني؟ ادب داشته باش. من گفتم استغفار کن و يا اگر مدرکي داري بياور.

فتح الله زاده ادامه داد: مايلي‌کهن مي‌گويد سابقه مديريت ورزشي و تحصيلي‌اش بيشتر از من است. او دو سال در پرسپوليس بازي کرده و مي‌خواهد يقه همه را بگيرد. احترام بگذار تا به تو احترام گذاشته شود. من صحبت از شکايت نکردم. گفتم ما به کميته انضباطي شکايت کرديم و ايشان اگر مدرک دارد بياورد، آن موقع ما خجالت مي‌کشيم.

فتح الله زاده ادامه داد: ايشان صحبت‌هايش منتشر شده حالا اگر اين برنامه پخش نشده بيايد بگويد من مصاحبه نکرده‌ام. اينکه من از پشت کوه نيامده‌ام اما حرمت‌ها بايد رعايت شود.

در بخشي از اين جدال لفظي فتح الله زاده از لفظ "تو " استفاده کرد که مايلي کهن گفت: آقاي فتح الله زاده ادب داشته باش، تو نه شما که سرپرست باشگاه استقلال چند بار ديگر هم کلمه تو را تکرار کرد.

دیدگاه‌ها