کد خبر : 57655 | 04 آبان 1390 ساعت 19:57 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال، شیرین فراز را گل‌باران كرد

استقلال سرنوشتی کاملا متفاوت نسبت به 7 تیم ناکام لیگ برتری داشت و توانست به راحتی حریف دسته یکی‌اش را از پیش رو بردارد.

استقلال، شیرین فراز را گل‌باران كرد

 ‌در شرايطي که روز گذشته و امروز 7 تيم ليگ برتري با پذيرش شکست برابر حريفان‌شان از گردونه رقابت‌هاي جام حذفي کنار رفتند و پرسپوليس هم در 2 دقيقه پاياني وقت‌هاي اضافي ماراتن 120 دقيقه‌اي موفق شد، آخرين تيم دسته يک را از پيش رو بردارد، استقلال با نتيجه 5 بر يک از سد شيرين فراز کرمانشاه گذشت تا حريف مهر کرج درمرحله يک هشتم نهايي اين رقابت‌ها شود.

 در اين ديدار ميلاد ميداودي در دقايق 33 و 53 ، محسن يوسفي در دقايق 62 و 68 و اسماعيل شريفات در دقيقه 76 پنج گل آبي‌هاي تهران را به ثمر رساندند و تک گل شيرين فراز را هم سجاد خسروي در دقيقه 88 وارد دروازه استقلال کرد. اين در حالي بود که حنيف عمران زاده و مجتبي جباري هم دو گل به ثمر رساندند اما داور اين دو گل را نپذيرفت.

 پرويز مظلومي در اين بازي به آندرانيک تيموريان، فرهاد مجيدي و خسرو حيدري بازي نداد و در 10 دقيقه پاياني هم مهدي رحمتي جايش را به هادي زرين ساعد داد تا دروازه بان دوم استقلال براي نخستين بار در ترکيب اين تيم قرار گيرد.

 استقلال تهران با اين پيروزي حريف مهر کرجي شد که توانست امروز راه آهن شهرري را با نتيجه 3 بر يک از پيش رو بردارد و يکي ديگر از شگفتي‌هاي جام حذفي را رقم بزند.

 در ديگر ديداري که برگزار شد نفت آبادان با نتيجه 3 بر يک گهر زاگرس را از پيش رو برداشت و به جمع 16 تيم پاياني راه يافت.
 
 

دیدگاه‌ها