کد خبر : 1625309 | 30 تیر 1398 ساعت 16:38 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

تنهایی یک باشگاه قدیمی و پرطرفدار

نساجی؛ بچه طلاق فوتبال ایران

تیم فوتبال نساجی در حال حاضریک باشگاه بلاتکلیف است که مشخص نیست چه فرد یا نهادی مالک آن است با این وجود آن ها تمرینات آماده سازی را ادامه داده و بعد از برگزاری اردو در آستانه یک دیدار دوستانه هستند.

نساجی؛ بچه طلاق فوتبال ایران

به گزارش" ورزش سه"باشگاه قدیمی و پرطرفدار فوتبال ایران اینروزها شرایط خوبی ندارد. آن ها خوب تمرین می کنند و می توانند تیم خوبی باشند اما ادامه مشکلات مدیریتی می تواند لطمات جبران ناپذیری بزند.
 نساجی بدون مالک ، بدون پول و بدون وضعیتی مشخص به سبک تیمداری دهه شصت اینروزها به حیاتش ادامه می دهند. آن ها تنها باشگاهی هستند که با وجود نزدیک شدن به آغاز مسابقات هنوز مالک و مدیرندارند اما با این وجود تمریناتشان را انجام می دهند و قرار است فردا نیز در یک بازی دوستانه به مصاف تیم فوتبال مس کرمان بروند.


درباره نساجی این فصل با وجود مشکلات عدیده ای که دارد یک نکته قابل توجه است و آن اینکه تیم تا حدودی توانست اسکلت فصل قبلش را حفظ و از طرفی بازیکنان خوبی را هم به خدمت بگیرد. آن ها در ابتدای فصل شش بازیکن را از دست دادند اما تا الان حسن جعفری، رضا دهقانی، رضا علیاری، مجتبی بیژن، مجتبی رمضانی، محمد قاضی، مهرداد کفشگری و  میلاد سرلک را به خدمت گرفته اند. آن ها با وجود از دست دادن مهره های کلیدی مثل عبدالله زاده ، آبشک ، ولسیانی ، فرجی و عاشوری اما توانسته اند تیمشان را تا حد قابل توجهی ترمیم کنند به طوری که مهاجری معتقد است با جذب یک مدافع خوب کار این تیم در نقل و انتقالات به پایان خواهد رسید.


اما آنچه می تواند نساجی را پیش از آغاز مسابقات با مشکلاتی مواجه کند که در نهایت آثارش را در طول مسابقات نشان دهد ، نبود مدیریت و در حقیقت نبود منابع مالی و اعتباری برای ارتزاق و کسب امکانات مورد نیازش است. آنطور که از درون تیم خبر می رسد هیچ پولی به بازیکنان داده نشده و کمبودهای اساسی مثل  لباس ، زمین تمرین و امکانات اولیه وجود دارد و این ها می تواند در روزهایی که تیم باید خودش را برای یک فصل سخت آماده کند تاثیر بگذارد.


مالکیت نساجی چه شد؟


فصل گذشته نساجی با دو مالک سرمایه دارش در بخشی از فصل با مشکلات عدیده مواجه بود و در نهایت این مشکلات تاثیراتش را هم نشان داد. وضعیت مالکیت و نحوه اداره باشگاه به گونه ای بود که وقتی در پایان فصل صحبت از واگذاری و ورود مالکیت جدید شد اینگونه تصور می شد که سرانجام این تیم قدیمی و پرطرفدار از چاله داشتن دو مالک عبور کرده و مالک جدید بتواند با دیدفوتبالی و علاقه بیشتری به تیم کمک کند اما با وجود آنکه مالک جدید چند روز قبل در محل تمرین با لباس نساجی هم عکس یادگاری گرفت هنوز هیچ اتفاق تازه ای نیفتاده است.

دیدگاه‌ها