کد خبر : 1625668 | 01 مرداد 1398 ساعت 12:49 | 818 بازدید | 0 دیدگاه

مجمع عمومی فدراسیون قایقرانی برگزار شد

مجمع عمومی فدراسیون قایقرانی امروز به ریاست مهین فرهادی‌زاد برگزار شد.

مجمع عمومی فدراسیون قایقرانی برگزار شد

به گزارش ورزش سه و به نقل از فارس، مجمع فدراسیون قایقرانی امروز به ریاست مهین فرهادی زاد معاون امور بانوان وزارت ورزش برگزار شد که کیکاوس سعیدی به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک در مجمع حضور داشت. در این مجمع سالیانه گزارش بازرس و حسابرس از سال های قبل ارائه شد.

 

علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی گزارش ۴ ماه و برنامه آینده خود را ارائه کرد که تایید شد.

 

مهین فرهادی‌زاد در این نشست گفت: آقای دنیامالی برای بخش بانوان فضای بازی ایجاد کرد که باعث رشد و‌ پیشرفت این رشته شد. فدراسیونی که بحث‌های مختلفی در مجمع آن مطرح می شود یعنی کارهای زیادی انجام داده است. وقتی شما درباره برنامه های انجام شده صحبت می‌کنید یعنی کار شده و فعالیت‌های بوده و حالا باید موانع برطرف شود. تمام افرادی که بوده اند برای کار کردن آمده اند. 

 

وی افزود: رشته قایقرانی سالنی نیست و فضای متفاوتی دارد؛ دست های بچه های ما را ببینید، پینه های دست دختران و پسران ما را ببینید. این‌ها تلاش برای سربلندی کشور است. ما مواردی را که مطرح شده بررسی می کنیم و گزارش ها را به هیات ها می دهیم. اگر مسیری گم شده درست می کنیم و فضای کار همه را برای رسیدن به موفقیت درست می کنیم. قایقرانی رشته دشواری است. 

 

فرهادی‌زاد با اشاره به فعالیت‌های رئیس فدراسیون، خاطرنشان کرد: سهرابیان با علاقه مندی و درایت کار می کند. می‌دانم از هیات‌ها نظر می گیرد و مشورت می‌کند. فدراسیون قایقرانی از جمله فدراسیون هایی است که گاها شبانه روز کار می کند.

 

دیدگاه‌ها