کد خبر : 1617259 | 22 خرداد 1398 ساعت 16:18 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

استقبال فوق العاده کره ای ها از دیدار دوستانه؛

بازی با ایران، پربیننده تر از نیمه نهایی جام جهانی!

مردم کره جنوبی از دیدار دوستانه تیم ملی کشورشان مقابل ایران استقبال بیشتری نسبت به نیمه نهایی جام جهانی جوانان کرده اند.

بازی با ایران، پربیننده تر از نیمه نهایی جام جهانی!

به گزارش ورزش سه، روز گذشته فوتبال کره جنوبی دو بازی ملی مهم را پشت سر گذاشت. دیدار اول، بازی دوستانه مقابل ایران بود. با توجه به نتایج ضعیفی که کره ای ها در سال های اخیر مقابل ایران گرفته بودند، بازی دیروز علی رغم دوستانه بودن از اهمیت خاصی برای این تیم برخوردار بود.

 

دیگر دیدار مهم برای فوتبال کره، بازی تیم جوانان این کشور در نیمه نهایی جام جهانی جوانان برابر اکوادور بود. این بازی در نهایت با یک نتیجه افتخار آمیز برای کره به پایان رسید و این تیم به فینال مهم ترین رقابت های دنیا راه پیدا کرد.

 

اما نکته جالب این بود که در کشور کره جنوبی دیدار دوستانه برابر ایران بیننده های تلویزیونی بیشتری نسبت به یک بازی حساس و رسمی در رده جوانان داشته است. بازی تدارکاتی ایران و کره جنوبی در این کشور شرق آسیایی 15.6 درصد بیننده داشته و این در حالی است که دیدار نیمه نهایی جام جهانی جوانان، تنها 11 درصد بیننده تلویزیونی را به خود جلب کرده است.

 

البته در این زمینه، ساعت برگزاری بازی ها نیز موثر بوده است. دیدار کره و اکوادور در نخستین ساعت های بامداد انجام شده که این مسئله می تواند در تعداد بیننده ها نیز اثر بگذارد.

دیدگاه‌ها