کد خبر : 1617403 | 23 خرداد 1398 ساعت 12:27 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

منچستریونایتد برای خرید گرت بیل مذاکره نمی‌کند

شبکه ESPN مدعی شد درحالیکه رئال مادرید برای واگذاری گرت بیل تلاش می‌کند، باشگاه منچستریونایتد از مذاکره درباره انتقال ستاره ولزی رئال خودداری کرده است.

منچستریونایتد برای خرید گرت بیل مذاکره نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، شبکه ESPN مدعی شد درحالیکه منچستریونایتد تلاش برای جذب هدفهای نقل و انتقالات تابستانی خود را آغاز کرده نام گرت بیل در فهرست مهره‌های مد نظر این باشگاه دیده نمی‌شود.

 

1412671

 

یونایتد روز چهارشنبه  اعلام کرد دنیل جیمز، وینگر ولزی باشگاه سوانسی را با قراردادی 17میلیون پوندی به اولدترافورد خواهد آورد ولی با وجود شایعات بسیار درباره انتقال دیگر ستاره ولزی، گرت بیل به یونایتد، شیاطین سرخ قصد ندارند گرت بیل را به خدمت بگیرند. این در حالی است که رئال مادرید در چند هفته اخیر تلاش زیادی کرده تا برای بیل مشتری پیدا کند.

 

شبکه ESPN مدعی شد باشگاه رئال ماردید به یونایتد پیشنهاد داده تا درباره انتقال گرت بیل بین دو باشگاه مذاکره انجام شود ولی مدیران یونایتد این پیشنهاد را رد کرده‌اند.

 

بعد از بازگشت زین‌الدین زیدان به رئال مادرید و بدست گرفتن سکان هدایت باشگاه توسط او، ستاره بخت گرت بیل در این تیم رو به افول گذاشت تا این باشگاه اسپانیایی در آستانه شروع فصل تابستان به شدت به دنبال پیدا کردن مشتری برای او باشد. اخیراً نام منچستریونایتد به عنوان مشتری اول گرت بیل مطرح شده بود اما گزارش اخیر نشان می‌دهد این شایعات جایی در واقعیت ندارد.

 

 

 

دیدگاه‌ها