کد خبر : 60467 | 07 آذر 1390 ساعت 18:54 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال

استقلال حریف پرسپولیس شد

تیم فوتبال استقلال با برتری برابر سایپا مهر کرج به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد و حریف پرسپولیس شد.

استقلال حریف پرسپولیس شد

    دیدار استقلال و سایپا مهر کرج در مرحله یک هشتم جام حذفی از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه آزادی و در حضور حدود 400 تماشاگر برگزار شد. در پایان ۹۰ دقیقه توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا استقلال برابر حریف دسته دومی خود بدون گل متوقف و کار به وقت اضافه کشیده شود.

در دقیقه ۱۰۵ علی احمدی بازیکن سایپا مهر به اشتباه دروازه‌ تیم خودی را باز کرد تا استقلال با این گل به خودی به مرحله یک چهارم نهایی برسد و حریف پرسپولیس شود.
به این ترتیب دربی ۷۳ پایتخت در جام جذفی برگزار می‌شود.

سایپا مهر کرج در لیگ دسته دوم حضور دارد و در مرحله قبل جام حذفی راه آهن را شکست داده بود. بازیکنان این تیم بازی قابل قبولی برابر صدرنشین لیگ برتر  ارایه کردند.

یدالله جهانبازی داور مسابقه به جاسم کرار و محسن یوسفی از استقلال و محسن فتحی و رحمان اسفندیاری و روح الله نعمتی از سایپا مهر کرج کارت زرد نشان داد. در دقیقه ۱۱۳ روح الله نعمتی از سایپا مهر کرج با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد.

ترکیب استقلال:
مهدی رحمتی، پژمان منتظری، حنیف عمران‌زاده، علی حمودی، جواد شیرزاد، کیانوش رحمتی، محسن یوسفی( از دقیقه ۱۰۵ اسماعیل شریفات)، جاسم کرار، فریدون زندی( از دقیقه ۶۷ مجتبی جباری)، آرش برهانی و میلاد میداودی( از دقیقه ۶۵ فرهاد مجیدی)
سرمربی: پرویز مظلومی

ترکیب سایپامهر کرج:
حمید رضا لطف‌الله نژاد، رحمان اسفندیاری، رضا کریمی( از دقیقه ۵۸ رامتین سلیمان‌نژاد)، وحید افرا، محسن فتحی، بابل نوری( از دقیقه ۶۲ رسول ناصربخت)، امیر طاهری‌نیا( از دقیقه ۱۰۲ مهدی ترکمان)، رضا احمدی، ابراهیم کوه افکن، وحید براتی، سید روح‌الله نعمتی
سرمربی: محمد ربیعی

 

دیدگاه‌ها