کد خبر : 61616 | 20 آذر 1390 ساعت 13:18 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

سایپا در کرج تماشاگر کمی دارد

لطیفی:می‌توانستیم شش گل به شاهین بزنیم

بازیکن تیم فوتبال سایپا گفت: می‌توانستیم شاهین را با اختلاف شش گل شکست دهیم.

لطیفی:می‌توانستیم شش گل به شاهین بزنیم

      به نقل از سایت باشگاه سایپا، علیرضا لطیفی در مورد پیروزی سه بر صفر برابر شاهین بوشهر در هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی بسیار خوبی برابر این تیم انجام دادیم و اجازه ندادیم حتی شاهین موقعیت گلی به دست بیاورد. سایپا به انسجام تیمی رسیده و در این بازی خوشبختانه از موقعیت های گلزنی نهایت استفاده را بردیم. قدرت واقعی سایپا در دیدار با شاهین مشخص شد حتی می توانستیم شش گل به شاهین بوشهر بزنیم.

وی در ادامه داد: شاهین بوشهر حریف قابل احترامی است و فیروز کریمی نیز یکی از سه مربی برتر فوتبال ایران با این حال سایپا خیلی خوب بازی کرد و سه امتیاز خانگی این دیدار را گرفتیم. تیم ما در نیم فصل دوم حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت. ما در 5 مسابقه خارج از خانه بازی کردیم با این حال فقط در مسابقه با پرسپولیس شکست خوردیم در حالی که در دیدار با ملوان و فجرسپاسی نیزاز حریف پیش بودیم در نهایت یک امتیاز گرفتیم.

لطیفی با گلایه از استقبال کم تماشاگران در کرج گفت: متاسفانه در دیدارهای خانگی آنطور که باید ازتیم سایپا حمایت نمی شود و ما تماشاگر کمی داریم در حالی که انتظار داریم تماشاگران بیشتری برای حمایت از ما به ورزشگاه بیایند. تمام تیم ها از امتیاز میزبانی خود نهایت استفاده را می برند اما ما این امتیاز را کمتر داریم. در بازی با شاهین به ما ثابت شد که در کرج هم می توانیم پیروز شویم.

بازیکن سایپا در مورد دیدار با نفت آبادان گفت: در بازی های خارج از خانه تیم سایپا بهتر بازی می کند و انگیزه بازیکنان ما بعد از پیروزی برابر شاهین دو برابر شده است. به امید خدا ما دست خالی از آبادان برنمی گردیم.

 

دیدگاه‌ها