کد خبر : 62286 | 27 آذر 1390 ساعت 12:43 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

شریفی‌نسب:

تماشاگران آبادانی با نفت آشتی کردند

کاپیتان تیم فوتبال نفت آبادان گفت: تماشاگران آبادانی با ما آشتی کردند.

تماشاگران آبادانی با نفت آشتی کردند

      به نقل از سایت باشگاه سایپا، امید شریفی نسب در مورد دیدار روز دوشنبه با سایپا اظهار داشت: بازی سختی است زیرا سایپا بازیکنان توانمندی دارد؛ ابراهیم صادقی، امین منوچهری، کریم انصاری فرد و... بازیکنان خوبی هستند. سایپا یک تیم منسجم و سازماندهی شده است که در راس آن مدیر خوب و توانایی چون آرش کوشا حضور دارد.

وی با اشاره به سابقه حضورش در سایپا گفت: من در دوران مدیریت کوشا در این باشگاه هم حضور داشتم. ایشان مدیر خوبی است و به همین دلیل می گویم سایپا یک باشگاه با شخصیت و با کلاس است. بازیکنان نفت آبادان نباید در باد غرور پیروزی مقابل استقلال و نفت تهران بخوابند و باید تمام تمرکزمان بر روی بازی با سایپا باشد زیرا با تیم خوبی بازی داریم.

کاپیتان تیم نفت آبادان در مورد مشکل بازیکنان این تیم با تماشاگران آبادانی گفت: تماشاگران در دیدارهای قبلی از دست بازیکنان و تیم نفت ناراحت بودند اما این مسایل تمام شده و آنها اکنون با تیم آشتی کردند و در دیدار با سایپا از تیم ما به طور کامل حمایت می کنند.

شریفی نسب در مورد نقطه قوت تیم سایپا گفت: نقطه قوت سایپا ابراهیم صادقی در خط هافبک و کریم انصاری فرد در خط حمله است. صادقی پاس های خوبی برای مهاجمان تیم سایپا ارسال می کند اما صادقی و انصاری فرد خیلی خوشحال نباشند چون در صدد هستیم آنها را مهار می کنیم.

کاپیتان نفت در مورد خوزه کاستا سرمربی جدید نفت گفت: مربی خوبی است و تمرینات جدیدی برای ما در نظر گرفته است.

وی در مورد پیش بینی نتیجه بازی گفت: نتیجه در میدان رقم می خورد و قابل پیش بینی نیست ولی ما برای گرفتن هر سه امتیاز به میدان می رویم.

 

دیدگاه‌ها