کد خبر : 62650 | 01 دی 1390 ساعت 10:22 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

دروازه‌بان تیم تراکتورسازی جدا شد

عباس محمدی سنگربان تراکتور سازی از این تیم جدا شد.

دروازه‌بان تیم تراکتورسازی جدا شد

 عباس محمدی که سال گذشته به تیم تراکتورسازی پیوسته بود به دلیل عدم رضایت کادر فنی از این تیم جدا شد.
 وی در فصل دهم به همراه مهدی ثابتی دروازه‌بانان اصلی تراکتورسازی بودند که البته سهم بازی محمدی بیشتر بود.
 هر دو دروازه‌بان اول و دوم تراکتورسازی در بازی‌های امسال ضعیف عمل کرده و به این سبب امیر قلعه نویی چند هفته‌ای است که از محسن فروزان سنگربان سوم تیم تراکتورسازی استفاده می کند.
 شاید نیمکت نشینی‌های پی در پی مهدی ثابتی، سبب جدایی وی نیز از تیم تراکتورسازی شود.
 پیش‌تر اخبار غیررسمی خبر از جدایی طالب‌ لو از شاهین بوشهر در نیم فصل و پیوستن به تراکتورسازی را داده بودند، اما هیچ‌کدام از طرفین این خبر را تایید نکردند.
 عقیل اعتمادی دروازه‌بانی که سابقه بازی در لیگ دسته یک هلند را دارد، یکی دیگر از گزینه‌های تراکتورسازی در درون دروازه است، این دروازه‌بان باید بعد از تست پزشکی در تمرینات تیم حاضر شده تا در صورت تایید کادر فنی مراحل عضویت وی در این باشگاه سپری شود.
 تراکتورسازی تبریز در نیم فصل اول با 29 امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفت.
 این تیم با 22 گل خورده یکی از ضعیف‌ترین خطوط دفاعی لیگ را به خود اختصاص داده است، به همین علت تراکتورسازان به دنبال یک سنگربان مطمئن در درون دروازه خود هستند. 
 یک مهاجم بزریلی و یک مدافع راست از کشور ازبکستان در دور جدید تمرینات تیم تراکتورسازی حضور دارند. بازیکن ازبکی سابقه بازی در تیم ملی کشورش را دارد.
 خبر دیگر از بازار نقل و انتقالات تراکتورسازی اینکه میرفخرالدینی بازیکن مس کرمان به احتمال فراوان برای سپری کردن دوران خدمت خود به تیم تراکتورسازی خواهد پیوست.
 تیم تراکتورسازی برای برگزاری یک اردوی تدارکاتی و چند بازی دوستانه با تیم‌های ترکیه‌ای عازم این کشور شد.
 همچنین شنیده می‌شود که مشکلات مالی تراکتورسازی سبب شده که مسئولان این باشگاه برای تامین بخشی از هزینه‌های خود 30 درصد از سهام باشگاه را به یکی از موسسات مالی و اعتباری واگذار کنند.

دیدگاه‌ها