کد خبر : 63350 | 07 دی 1390 ساعت 23:22 | 968 بازدید | 0 دیدگاه

رژیم غذایی رمی ها زیر نظر لوئیس انریکه

مربی اسپانیایی رم مصرف برخی از مواد غذایی برای شاگردانش را ممنوع کرده است.

رژیم غذایی رمی ها زیر نظر لوئیس انریکه
 کسب هفت امتیاز از سه بازی و دستیابی به دو پیروزی خانگی مقابل ناپولی و بولونیا باعث شد تا رم بعد از شروع متزلزلی که در ابتدای رقابتهای این فصل سری آ داشت، روی غلتک قرار بگیرد و بتواند خود را به نیمه بالایی جدول برساند.

گزارش منتشره در روزنامه ایتالیایی حاکی از آن است که لوئیس انریکه، کنترل خاص و ویژه ای را برروی مواد غذایی ای که در اختیار شاگردانش قرار می گیرد اعمال کرده است. دقیقا مثل همان کاری که خوان ده راموس در تاتنهام انجام داده بود، لوئیس انریکه هم به دنبال آن است تا رژیم غذایی شاگردانش را تغییر دهد. او پاستا را به دلیل چرب بودن از رژیم غذایی شاگردانش حذف کرده و اجازه داده تا بیسکوئیت هایی که چربی کمی دارند در بوفه قرار بگیرد.
این نظم و انضباط یکی از نکات کلیدی دوران مربیگری لوئیس انریکه است. او در بارسلونای بی هم چنین قوانینی رااعمال کرده بود و گویا رم هم مطابق همین قوانین پیش می رود.لوئیس انریکه پیش از این هم در رختکن روسونری اقتدارش را ثابت کرده است. ماجرایی که درابتدای فصل میان او و توتی به وجود آمد از یک سو و مداخله انریکه در درگیری اوسوالدو و لاملا از سوی دیگر، خبر از اقتدار و دیسیپلین بالای این مربی اسپانیایی در رختکن رم دارد.

دیدگاه‌ها