کد خبر : 63351 | 07 دی 1390 ساعت 23:36 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

فابرگاس: جدایی من از آرسنال تصمیم سختی بود

ستاره اسپانیایی در صحبتهایی اعلام کرد که ناکامی در کسب جام قهرمانی با آرسنال از دلایل جدایی او از این تیم بوده است.

فابرگاس: جدایی من از آرسنال تصمیم سختی بود
 سسک فابرگاس ستاره کاتالونیایی باشگاه بارسلونا به دلایلش برای جدایی از آرسنال اشاره کرده و اعلام کرده که به خاطر نیاز به کسب جامهای قهرمانی آرسنال را ترک کرده است.
فابرگاس در صحبتهایی که در اسکای اسپورتس بازتاب یافت گفت: « من دیگر با آن انگیزه ای که در سن 16 سالگی داشتم تمرین نمی کردم. احساس می کردم که به یک تغییر نیاز دارم تا همه چیز را از نو شروع کنم. الان حس می کنم که کارنامه ورزشی ام از ابتدا شروع شده است.»

سسک درادامه صحبتهایش گفت:« یک عشق واقعی برای بازی کردن در تیم را حس نمی کردم. البته سعی می کردم تا بهترین بازی ممکنم را به نمایش بگذارم تا تیم بهتر شود ولی نتیجه تلاشهایم را ندیدم.»
فابرگاس در ادامه از تصمیمش برای جدایی از آرسنال گفت:« جدایی من از آرسنال تصمیم سختی بود. شاید این سخت ترین تصمیم زندگی من بود. با وجود آنکه رویای من بازی کردن در بارسا بود، جدایی از آرسنال اصلا آسان نبود. من با مربی تیم جلسات متعددی داشتم و این کهم کار خیلی سختی بود.»
سسک ادامه داد:« به جز بارسلونا و آرسنال، خودم را در پیراهن تیم دیگری نمی بینم. امیدوارم که برای مدتی طولانی در بارسلونا بمانم و شاید در نهایت دوباره به آرسنال بازگردم. در زندگی هرگز نمی توانی بگویی هرگز. اگر تیمی باشد که واقعا به فکر بازگشت به آن باشم، این تیم آرسنال است.»

دیدگاه‌ها