کد خبر : 63354 | 08 دی 1390 ساعت 08:21 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

کاسیاس و دیدار خیریه برای افراد بیکار

ایکر کاسیاس سازمان خیریه‌ای دارد که برنامه‌های مختلفی برای کمک به افراد نیازمند برگزار می‌کند. این بار قرار است برنامه‌ای به کمک سازمان خیریه کاسیاس و رئال مادرید برگزار شود.

کاسیاس و دیدار خیریه برای افراد بیکار

    روز چهارشنبه، هفتم دی در پالاسیو دپورتس، "بازی امید " که بازی خیریه ایست که با همت کاسیاس تدارک دیده شده، برگزار خواهد شد. کاسیاس  نقش زیادی در این پروژه دارد.


*هدفتان از این بازی چیست ؟
لذت بردن. هواداران می توانند فوتبال خوشی داشته باشند و افرادی که آنها را تحسین می کنند و اسطوره خودشان می دانند را ببینند. البته هدف واقعی، کمک به مردم بی بضاعت است.

*شما یک دلیل جالب برای این بازی انتخاب کرده اید که کلا مشکل رایجی است، بیکاری.
به نظرم، افراد بی شماری هستند که نمی توانند وارد چرخه کار شوند و نیاز به کمک دارند. سعی می کنم که همیشه به افراد کمک کنم. باید به یک جامعه کمک کرد تا راهش را پیش ببرد. از طرفی دیدن خواننده یا بازیگری که خوب می خواند و خوب نقش بازی می کند، در زمین فوتبال، یک اتفاق است که به آن عادت نداریم و می تواند جذاب باشد.

*شخصا این بازی برایت چه مفهومی دارد ؟
در این بازی می توان با افراد زیادی ملاقات کرد. با برخی از آنها می توانم درون زمین باشم، افراد محترم و خوشحالی که می توانم کنارشان جمع شوم. برنامه این است که مردم از دیدن آنها در پالاسیو دپورتس لذت ببرند، یک ایکر متفاوت، یک داوید متفاوت و ...

*همیشه از فرصت تعطیلات بهره می بری تا در چنین مراسم هایی شرکت کنی.
خیلی افتخار آمیز است. اهل مادرید بودن و داشتن خانواده ای از آویلا باعث می شود که نیازی نداشته باشم که از این شهر خارج شوم. تا زمانی که مادریدی هستم، چنین فعالیت هایی را دوست دارم تا بتوانم به بقیه مردم کمک کنم. می توانم که اوقات خوشی را داشته باشم و چنین فعالیت هایی داشته باشم.

*طبیعتا این بازی می تواند برای بچه ها هم خیلی آموزنده باشد .
همین طور است. والدین می توانند که بچه ها را با توجه به ساعت خوب بازی بیاورند تا از اسطوره های خود در ورزش لذت ببرند.

*این بازی توسط بنیاد خیریه خودت و رئال مادرید تدارک دیده شده است. این بنیاد خیریه برایت چه مفهومی دارد؟
فکر کردن در مورد مسائل مختلف، با شفافیت فراوان. این که نباید به کسی بی اعتمادی کرد، چرا که او می تواند دستت را بگیرد. به هر صورت با همت بنیادهای خیریه، می توانی دست افراد مختلف را بگیری.

*این بازی نشان می دهد که شما از واقعیت دور نشده اید؟
واقعیت چیزی است که همه ما آن را می شناسیم. من با خانواده و دوستانم هم زندگی می کنم. زندگی خوبی دارم اما می بینم که دوستانم شرایط خوبی ندارند.

*چه امیدهایی برای 2012 دارید ؟
این که سال بعد در همین زمان در همین جا باشم. این یک رویای خوب شخصی برای سال 2012 است. از نظر حرفه ای، می خواهم به بیشترین رضایت ممکن برسم، هر چند که شاید گاهی همه چیز مربوط به ما نباشد. من و هواداران رئال بیشترین تلاش خود را خواهیم داشت تا میلیون ها هواداری که پشت ما هستند را خوشحال کنیم.

*در پایان، به مردمی که می خواهند بازی را ببینند چه می گویید؟
برایشان آرزوی موفقیت دارم .

دیدگاه‌ها