کد خبر : 63356 | 08 دی 1390 ساعت 09:46 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

چمنیان:

شهرداری یاسوج لیاقت فینال جام حذفی را دارد

سرمربی سابق شهرداری یاسوج با بیان این‌که از کنار بارگاه ملکوتی ثامن‌الحجج آرزوی موفقیت تیم سابق خود را دارم، گفت: تیم شهرداری یاسوج لیاقت حضور در فینال جام حذفی را دارد.

شهرداری یاسوج لیاقت فینال جام حذفی را دارد

 عباس چمنیان اظهار کرد: از همه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و به خصوص شهر یاسوج که در این مدت اندک خدمتگزاری در خدمت آن‌ها بودم قدردانی کرده و وظیفه خود می‌دانم که از همه هواداران این تیم به دلیل برخی کمی‌ها و کاستی‌ها عذرخواهی کنم.
 سرمربی سابق تیم فوتبال شهرداری یاسوج ابراز داشت: این تیم شخصیت بالایی برای موفقیت در فوتبال کشور دارد و با اندک توجه بیشتر می‌تواند حرف‌های بیشتری برای گفتن در این عرصه داشته باشد.
 چمنیان با بیان این‌که اخلاق از ورزش جدا نیست، تصریح کرد: معتقدیم که نباید اخلاق را فدای مدال و جام کرد چرا که آن‌چه می‌ماند صداقت و راستی در گفتار و کردار است.
 سرمربی سابق تیم فوتبال شهرداری یاسوج با اشاره به این‌که این تیم می‌تواند در بازی با استقلال در چارچوب جام حذفی و در تهران نیز موفق عمل کند، عنوان کرد: ما نیز به نوبه خود از جوار بارگاه رضوی برای موفقیت تیم فوتبال شهرداری یاسوج در مقابل استقلال تهران در جام حذفی فوتبال کشور دعا کرده و آرزوی موفقیت این تیم را داریم.
 چمنیان در ادامه گفت: هر چند گلایه‌هایی نیز در این زمینه وجود دارد، ولی آن‌ها را در موقع مقتضی و پس از بازی با استقلال تهران به سمع و نظر هواداران این تیم خواهیم رساند، چرا که معتقدیم نباید اجازه داد حاشیه‌ها بر روند رو به رشد کنونی تیم فوتبال شهرداری یاسوج تاثیر بگذارد.

دیدگاه‌ها