کد خبر : 63357 | 08 دی 1390 ساعت 09:48 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

رونالدو:لالیگا بهترین لیگ فوتبال جهان است

ستاره‌ی پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید و نامزد دریافت توپ طلای جهان، لالیگای اسپانیا را با کیفیت‌ترین لیگ فوتبال جهان می‌داند.

رونالدو:لالیگا بهترین لیگ فوتبال جهان است

 کريستيانو رونالدو که سابقه‌ي شش سال بازي کردن در ليگ برتر انگليس را در کارنامه دارد، در نشست خبري خود در دوبي درباره‌ي اين موضوع گفت:‌ من رقابت‌هاي ليگ پرتغال را دنبال مي‌کنم، اما به نظرم ليگ برتر انگليس در سطح بالاتري نسبت به پرتغال قرار دارد. انگليس جايي است که من اصول و قواعد اوليه‌ي فوتبال را فرا گرفتم. مهمتر از همه نظم و ترتيب که حرف اول را در فوتبال انگليس مي‌زند.

 وي ادامه داد: با اين وجود به نظرمن لاليگا در سطح بالاتري نسبت به انگليس قرار دارد و يک ليگ استثنايي است. فوتبال در اسپانيا بيشتر بر مهارت‌هاي تکنيکي و فردي تکيه دارد و به نظرم بهترين ليگ فوتبال جهان است. با وجود اين که شش سال از فوتبالم را در ليگ برتر انگليس گذراندم، اما به نظر من لاليگا بهتر است. انگليس و اسپانيا را نمي‌توان از سطح تکنيک و مهارت‌هاي فردي با يکديگر مقايسه کرد.

 رونالدو در اين نشست خبري با رد شايعه‌ي جدايي‌اش از جمع سپيدپوشان مادريدي گفت: من يک بازيکن حرفه‌اي هستم و مي‌توانم در هر ليگ و کشوري بازي کنم و خودم را با شرايط کشور جديد وفق دهم. اين توانايي را دارم که در هر ليگ و کشوري بازي کنم، اما از بازي در رئال مادريد راضي هستم و در آينده در اين تيم خواهم ماند.

 بهترين بازيکن جهان در سال 2008، در پايان سخنانش درباره‌ي علاقه‌اش به باشگاهي خاص براي امضاي قرارداد، گفت:‌راستش را بخواهيد تا حالا به اين فکر نکرده‌ام که اگر از رئال مادريد جدا شوم به چه تيمي بروم. فعلا براي رئال بازي مي‌کنم و از فوتبالم لذت مي‌برم و فرصت اين را نداشته‌ام که بخواهم به مسائل ديگر فکر کنم. در حال حاضر زندگي و فوتبال بازي کردن در اسپانيا بزرگ‌ترين لذت و دلخوشي من است.

دیدگاه‌ها