کد خبر : 63359 | 08 دی 1390 ساعت 10:27 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

غدیری:

شهرداری یاسوج به هوادار نیاز دارد نه تماشاگر

سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری یاسوج با اشاره به حساسیت بازی‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور و جام حذفی گفت: این تیم اکنون به هوادار نیاز دارد نه تماشاگر.

شهرداری یاسوج به هوادار نیاز دارد نه تماشاگر

 جمشید غدیری اظهار داشت: تیم فوتبال شهرداری یاسوج از سطح فنی بسیار خوبی برخوردار است و تنها حلقه گمشده آن آرامش روحی روانی است.
 سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری یاسوج که بعد از پذیرش استعفای عباس چمنیان به این سمت تعیین شده است، افزود: بازیکنان فعلی این تیم بسیار خوب هستند و تنها در جناحین به تقویت و ترمیم نیاز داریم.
 وی بیان داشت: سرمربی سابق تیم شهرداری یاسوج از مربیان خوب فوتبال کشور است و بازیکنانی را که به این تیم آورده همگی از بازیکنان با سابقه لیگ یک و حتی لیگ برتر هستند که بدون شک اکثر آن‌ها در ترکیب ثابت تیم خواهند بود و من حساب ویژه‌ای روی آن‌ها باز کرده‌ام.
 غدیری با بیان این‌که در بازی استقلال به‌طور رسمی بر روی نیمکت شهرداری یاسوج می‌نشینم، گفت: باید بگویم امروز بسیار خوشحال هستم زیرا مربی‌گری در تیم فوتبال شهرداری از آرزوهای من بود و بعد از مدتی فاصله گرفتن از این تیم دوباره مسئولیت هدایت تیم فوتبال شهرداری یاسوج را به‌عهده گرفتم.

*انگیزه نتیجه بازی استقلال و شهرداری یاسوج را مشخص می‌کند
 سرمربی جدید تیم شهرداری یاسوج با اشاره به بازی روز جمعه این تیم در مقابل استقلال تهران ابراز داشت: تیم ما نشان داده که انگیزه بالایی در جام حذفی دارد و شک ندارم که نتیجه بازی شهرداری یاسوج و استقلال تهران را انگیزه و روحیه تعیین می‌کند که تیم شهرداری بیش از استقلال از این امتیاز برخوردار است.
 وی کاهش سهمیه آسیایی ایران را عاملی برای افزایش انگیزه تیم‌های حاضر در جام حذفی دانست و تصریح کرد: با آماده کردن بازیکنان حریف سرسختی برای استقلال خواهیم بود.
 غدیری تاکید کرد: ما دیگر در تیم شهرداری به تماشاگر نیازی نداریم بلکه هوادار می‌خواهیم که بتوانند به ما کمک کنند نه این‌که خود عاملی برای فشار و به کمک به حریفان ما در مسابقات باشند.
 وی تصریح کرد: برخی حواشی موجود در تیم و سکوهای هواداران نیاز به مدیریت دارند که این موضوع با آشنایی دو ساله من با اخلاق و روحیات بازیکنان این تیم امکان‌پذیر است.

*دو بازیکن جدید جذب شهرداری یاسوج می‌شوند
 غدیری خاطرنشان کرد: هیچ بازیکن شیرازی وارد تیم شهرداری یاسوج نمی‌شود ولی در حال رایزنی برای جذب اکبر صفری و خسرو پیروزان هستیم.
 سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج با بیان این‌که در دوسال مدیریتم در این تیم در 28 بازی لیگ دو و یک در یاسوج هیچ باختی نداشتیم، گفت: این موضوع به این لحاظ اتفاق افتاد که هواداران شهرداری یاسوج در طول 90 دقیقه مسابقه به تیم روحیه داده و بازیکنان را تشویق می‌کردند.

*کادر فنی تقویت می‌شود
 وی ابراز داشت: کادر فنی و دستیاران بدون تغییر تقویت می‌شوند. غدیری عنوان کرد: تیم فعلی شهرداری یاسوج به‌لحاظ بازیکن تفاوت چندانی با تیم سابق ندارد ولی همه تلاش ما و هدف ما این است که این تیم را در کسب نتایج نیز به دوران موفق خود در لیگ قبل برگردانیم.
 سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج برخی مشکلات مالی را مربوط به همه تیم‌های فوتبال کشور حتی تیم‌های بزرگی چون استقلال، پرسپولیس و ذوب‌اهن دانست و ابراز داشت: مدیرعامل جدید این باشگاه نیز نیت حمایتی و دلسوزانه دارد که امیدواریم پرداختی‌های باشگاه همانند 20 درصد اولیه به‌موقع پرداخت شود تا مشکلی از این حیث نداشته باشیم.

دیدگاه‌ها