کد خبر : 63368 | 08 دی 1390 ساعت 11:13 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

سرپرست هیئت فوتبال کرج منصوب شد

مسلم ناصر خاکی به عنوان سرپرست هیئت فوتبال شهرستان کرج منصوب شد.

سرپرست هیئت فوتبال کرج منصوب شد

 رئیس هیئت فوتبال استان البرز ضمن تایید خبر فوق گفت: با توجه به ضرورت تفکیک هیئت فوتبال استان البرز از شهرستان کرج این اقدام صورت گرفت تا فوتبال کلانشهر کرج با یافتن هویتی مستقل بتواند در ابعاد مختلف رشد لازم را داشته باشد.
 محمود محمودی با بیان اینکه رسیدگی به مسائل فوتبال کرج نیاز به فردی پیگیر و علاقه مند داشت، تصریح کرد: خاکی چندین سال در مسئولیت نائب رئیسی هیئت کرج و استان البرز فعالیت داشته پس از بررسی‌های فراوان وی را برای این مسئولیت مناسب تشخیص دادیم.
 وی تشکیل هیئت فوتبال کرج و کمیته‌های زیر مجموعه و فراهم نمودن مقدمات تفکیک دو هیئت را از ماموریت‌های ناصر خاکی برشمرد و گفت:امیدوارم تا شروع فصل آتی مسابقات باشگاهی در اواخر بهار سال آینده، این مهم به انجام برسد.

تشریح آخرین وضعیت فوتبال استان البرز

 محمد محمودی در ادامه به آخرین وضعیت فوتبال استان اشاره کرد و گفت: رقابت‌های فوتبال استان در تمام رده‌ها به پایان رسیده و تنها مسابقات دسته برتر استان در جریان است.
 وی افزود: ضمن آنکه نمایندگان استان البرز همگی در لیگ‌های مختلف کشوری حضور داشته که از آن جمله می‌توان به رقابت شهباز در دسته برتر نونهالان، پرسپولیس محمدشهر در لیگ دسته اول نوجوانان، فرهاد در دسته اول جوانان، شاهین در لیگ دسته سوم و سایپا مهر در لیگ دسته دوم کشور اشاره کرد.

سایپا در نیم فصل دوم جبران می‌کند

 رئیس هیئت فوتبال استان البرز اشاره‌ای هم به عملکرد تنها نماینده استان البرز در لیگ برتر باشگاه‌های کشور کرد و گفت: سایپا در نیم فصل نخست این بازی‌ها، علیرغم ارائه یک فوتبال روان نتوانست در جایگاه شایسته خود قرار گیرد.
 محمودی در پایان اظهار داشت: با این حال امیدوارم با اعتمادی که مدیران باشگاه به سرمربی جوان تیم دارند و آماده‌سازی مناسب انجام شده، در فرصت نیم فصل دوم سایپا نتایج خوبی را کسب کند و به آنچه استحقاقش را دارد، دست یابد.

دیدگاه‌ها