کد خبر : 63375 | 08 دی 1390 ساعت 12:01 | 974 بازدید | 0 دیدگاه

خیریه بزرگ مستایا به نفع 10هزار کودک گرسنه

باشگاه والنسیا با همکاری فردریک کانوته ستاره سویا و حضور افتخاری سولدادو مهاجم گلزن خود برای 10 هزار کودک گرسنه آفریقایی دیدار دوستانه و خیریه برگزار می‌کند.

خیریه بزرگ مستایا به نفع 10هزار کودک گرسنه

 به نقل از مارکا اسپانیا، تعطیلات زمستانی برای اروپاییان بهترین فرصت برای حضور در مراسم خیریه و یا بر پایی آن محسوب می‌شود.
 باشگاه والنسیا نیز با برپایی یک دیدار خیریه به نفع کودکان آفریقایی موافقت کرده است.
 این مراسم به همت فردریک کانوته ستاره مسلمان سویا اسپانیا و روبرتو سولدادو مهاجم گلزن والنسیا کلید خورده و بیش از ۱۰ هزار کودک آفریقایی در این طرح بزرگ خدمات بهداشتی و درمانی همچنین بسته غذایی غنی شده دریافت می‌کنند.
 در حالی که هنوز بازیکنان دو تیم و حامیان اصلی مشخص نشده است بازیکنان و چهره‌هایی بزرگ نظیر مسی، کاسیاس، پویول، ژاوی، زیدان، فیگو، رونالدو (برزیلی) و شخص پلاتینی برای کمک مالی اعلام آمادگی کرده‌اند.
 این دیدار با عنوان قهرمانان آفریقا برگزار می‌شود و یونیسف در راس امور بر کل پروژه و مسائل امنیتی تا تحویل بسته‌ها به کودکان نظارت کامل خواهد داشت.
 برخی سایت‌های خبری ساعت و روز برگزاری این بازی را مشخص کرده‌اند اما سایت رسمی والنسیا از احتمال تغییر برنامه آن نوشته است.
 پیش بینی می‌شود حداقل ۵۰ هزار بلیت به فروش برسد که قیمت پایه آن ۴۰ یورو تعیین شده است. مردم معمولا بیش از قیمت مشخص شده پرداخت می‌کنند.
 سرمربی تیم والنسیا به صورت نمادین در این دیدار اونای امری است و از دل‌بوسکه برای مربیگری در تیم حریف دعوت شده است.

دیدگاه‌ها