کد خبر : 63380 | 08 دی 1390 ساعت 12:13 | 979 بازدید | 0 دیدگاه

ردنپ:دوست دارم ته وز را در تاتنهام ببینم

مهاجم آرژانتینی در آستانه جدایی از سیتی است و مربی تاتنهام اعلام کرده که دوست دارد تا تبس را در تیمش ببیند ولی این انتقال را بسیار بعید می داند.

ردنپ:دوست دارم ته وز را در تاتنهام ببینم

 هری ردنپ مربی تاتنهام در صحبتهایی اعلام کرده که در صورتی که فرصتی برای خرید کارلوس ته وز بیابد، لحظه ای برای جذب این مهاجم آرژانتینی درنگ نمی کند.

 تمام شواهد و قراین گویای آن است که کارلوس ته وز در بازار نقل وانتقالات زمستانی باشگاه سیتی را ترک خواهد کرد و بعد از اختلافات او با روبرتو مانچینی، مربی ایتالیایی سیتی، این جدایی قطعی به نظر می رسد. میلان محتمل ترین مقصد ته وز است و البته سران پاری سن ژرمن هم برای جذب او ابراز تمایل کرده اند.


دراین میان هری ردنپ به این نکته اشاره کرده که اگر واقع بین باشیم، پیوستن ته وز به وایت هارت لین، کاملا بعید است ولی خود او تمایل زیادی به جذب این فوروارد 27 ساله دارد.

ردنپ در صحبتهایی به تاک سپورت گفت:« من ته وز را دوست دارم. او یک بازیکن فوق العاده است. انتقال او به تاتنهام واقعا بعید است ولی اگر بگویم که درصورت مهیا بودن شرایط، ته وز را نمی خواهم، دروغ گفته ام.»

 ردنپ ادامه داد:« زمانی که ته وز بازی می کند، یک بازیکن تراز اول است.هرچه درمورد او گفته شود، مهم این است که زمانی که ته وز پا به توپ می شود،رو به جلو حرکت می کند و هیچ وقت دست از تحت فشار گذاشتن بازیکنان حریف نمی کشد.»

 تاتنهام در حال حاضر در رده سوم جدول لیگ برتر قرار دارد و 7 امتیاز با منچستریونایتد و منچسترسیتی فاصله دارد و این درحالی است که تاتنهام یک بازی کمتر انجام داده است. ردنپ در ادامه صحبتهایش به این نکته اشاره کرد که از بازیکنانی که درحال حاضر در اختیار دارد راضی است و در فکر خرید زمستانی نیست؛ مگر اینکه بازیکن فوق العاده ای وارد بازار نقل و انتقالات شود.

 مربی باتجربه تاتنهام دربخش پایانی صحبتهایش گفت:« فکر می کنم که ما با همین بازیکنانی که داریم کار را ادامه می دهیم. تا زمانی که یک بازیکن فوق العاده وارد بازار نشده باشد، ما تغییر زیادی در تیم نخواهیم داد. من با خرید یک بازیکن جدید، دردسر خودم را زیاد می کنم؛ چون همین الان هم بازیکنان زیادی برای تمامی پستها داریم.»

دیدگاه‌ها