کد خبر : 63382 | 08 دی 1390 ساعت 12:48 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

تاج:

تیم ملی سوئد خواهان بازی تدارکاتی با ایران

نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایران از برگزاری یک دیدار تدارکاتی پیش از بازی با تیم ملی قطر بنا به درخواست سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد.

تیم ملی سوئد خواهان بازی تدارکاتی با ایران

 مهدی تاج اظهار داشت: کی‌روش درخواست یک بازی تدارکاتی را داده و فدراسیون فوتبال در حال تدارک این بازی است.

 تاج با بیان اینکه تیم سوئد و یکی از تیمهای آفریقایی خواهان بازی با تیم ملی ایران شدند، افزود: هنوز این دو دیدار قطعی نشده و باید در روزهای آینده این مذاکره ها ادامه یابد.

 نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایران رای جدید کمیته استیناف این فدراسیون در خصوص کاهش محرومیت‌های شیث رضایی و محمد نصرتی بازیکنان خاطی تیم پرسپولیس تهران را ارجح تر از رای پیشین کمیته انضباطی دانست.

 تاج گفت: کمیته استیناف این توان را دارد که رای را تعدیل کند و به موجب قانون در رای صادره شده با رئیس فدراسیون جلسه‌ای داشتند که به نظر من رای استیناف نافذ است.

 وی افزود: کمیته انضباطی، کمیته اخلاق و کمیته استیناف از ارکان قضایی فدراسیون فوتبال هستند و مستقل عمل می‌کنند و رای صادر شده از سوی کمیته استیناف نهایی است.

 وی اضافه کرد: پیش ازاعلام صدور رای از سوی کمیته انضباطی جزو منتقدان این رای بوده و اعتقادم این بود رای می‌توانست بهتر از این صادر شود.

 نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایران به برگزاری مجمع این فدراسیون اشاره کرد و گفت: با برگزاری زودهنگام انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال موافق بودم وخواهان برگزاری این انتخابات در4 یا 17 اسفند امسال هستم.

 تاج با اشاره به اینکه به موجب قانون فعالیت 4ساله فدراسیون فعلی پایان خواهد یافت، اضافه کرد: البته به موجب قانون تشکیلات فعلی فدراسیون می تواند با موافقت مجمع فدراسیون فوتبال تمدید شود.

دیدگاه‌ها