کد خبر : 63383 | 08 دی 1390 ساعت 12:51 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

شمس:ترابیان و کفاشیان بروند، برمیگردم

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال هر گونه بازگشت دوباره برای قبول سرمربی گری تیم ملی فوتسال ایران را منوط به نبود علی کفاشیان و عباس ترابیان در فدراسیون فوتبال دانست.

شمس:ترابیان و کفاشیان بروند، برمیگردم

 حسین شمس اظهار داشت: نمی توان با فدراسیونی که این دو نفر در آن عضویت دارند، همکاری کرد و ترجیح به کنارگیری کردم.

 وی به دلایل کناره گیری خود از تیم ملی اشاره کرد و افزود: متاسفانه مسئولان فدراسیون و در راس فوتسال که ترابیان حضور داشت، ابتدایی ترین نیاز تیم ملی را در اختیار ما قرار نمی دادند.

 سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران ادامه داد: فیزیوتراپ و ماساژور و پاداش بازیکنان که ابتدایی ترین نیاز هر سرمربی تیم فوتسال بود را در اختیار تیم ملی قرار نمی دادند و تیم ملی فوتسال ایران متاسفانه با وجود این عوامل از ابتدایی ترین نیازها محروم بود.

 شمس ادامه داد: هر فرد دیگری که به جای بنده در تیم ملی بود با امکاناتی که مجموعه فدراسیون کفاشیان و ترابیان برای آنان به همین شکل قرار می داد، حاضر به ادامه کار بودند.

 وی اضافه کرد: با این شرایط ترجیح دادم دیگر در تیم ملی نباشم و هر فرد دیگری که خواست بیاید با آقایان کار کند.

 سرمربی سابق تیم ملی فوتسال، در خصوص درخواست مبلغ بالا برای ادامه همکاری با تیم ملی را به شدت رد کرد و گفت: موضوع قطع همکاری بنده با تیم ملی مالی نبوده و اکنون در تیم باشگاهی بیشتر از تیم ملی دستمزد می گیرم.

 شمس، وضعیت کنونی تیم ملی با سرمربی گری صانعی را مطلوب خواند و افزود: صانعی مربی جوانی است و تفکرات نویی دارد و باید به او در تیم ملی کمک کرد.

دیدگاه‌ها