کد خبر : 63388 | 08 دی 1390 ساعت 13:27 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

قرارداد زاید: 6ماهه، 85هزار پوند

پرسپولیس برای قرارداد 6 ماهه با ایمون زاید حدود 200 میلیون تومان پرداخت کرده است.

قرارداد زاید: 6ماهه، 85هزار پوند

 سایت خبری دری ژورنال ایرلند به خبر پیوستن ایمون زاید به پرسپولیس اشاره کرد و نوشت: مهاجم سابق دری سیتی با قراردادی سودآور و 6 ماهه به ارزش 85 هزار پوند به باشگاه پرسپولیس ایران پیوست.این گزارش در ادامه می افزاید: ایمون زاید که نخستین خرید مصطفی دنیزلی سرمربی جدید پرسپولیس محسوب می شود پیراهن شماره 12 سرخپوشان تهرانی را خواهد پوشید.

 همچنین ایمون زاید مهاجم ایرلندی پرسپولیس که برای رسیدگی به امور شخصی در کشورش حضور دارد در خصوص این قرارداد گفت: پرسپولیس بزرگترین و بهترین تیم فوتبال حرفه ای ایران است و من دوست دارم در نیم فصل دوم با این تیم بهترین نتایج را کسب کنم.وی افزود: قصد دارم با لیبی در جام ملت های آفریقا شرکت کنم و برای این کار به درخشش در پیراهن پرسپولیس نیاز دارم.

 زاید سال گذشته نخستین بازی ملی خود را برای لیبی انجام داد و تاکنون 4 بار پیراهن تیم ملی کشورش را پوشیده است. این بازیکن ایرلندی _لیبیایی تا کنون موفق به گلزنی برای تیم ملی لیبی نشده است. زاید که در فصل تازه به پایان رسیده ایرلند عنوان آقای گلی و بهترین بازیکن را بدست آورد، کاندیدای کسب عنوان شخصیت ورزشی سال هم هست که ماه آینده از سوی انجمن نویسندگان ورزشی ایرلند انتخاب خواهد شد.

دیدگاه‌ها