کد خبر : 63389 | 08 دی 1390 ساعت 13:29 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

فرگوسن: از روی عقل بازیکن جذب میکنیم

مربی شیاطین سرخ در صحبتهایی اعلام کرد که تیمش در بازار زمستانی خریدی از سر وسوسه نخواهد داشت.

فرگوسن: از روی عقل بازیکن جذب میکنیم

 سرالکس فرگوسن سرمربی باتجربه باشگاه منچستریونایتد در صحبتهایی انتشار خبر سرمایه گذاری هنگفت تیمش در بازار نقل و انتقالات زمستانی را رد کرد و به این نکته اشاره کرد که با درنظر داشتن لیست در حال رشد مصدومان تیمش، از روی هوس بازیکنی خریداری نخواهد کرد.

 این مربی 69 ساله در صحبتهایی اعلام کرد که تنهادر صورتی که بازیکنانی که در اهداف بلند مدت او جای داشته باشند در بازار نقل و انتقالات قرار بگیرند، تیمش خرید خواهد کرد و در غیر این صوتر، یونایتد برای یافتن راه حل های موقت به سراغ بازیکن جدیدی نخواهد رفت.

 فرگوسن در صحبتهایی به ام.یو.تی.وی گفت:« فکر نمی کنم که تاکتیکم در انجام خریدهای زمستانی را تغییر دهم. البته اگر بازیکنی در بازار باشد که ما به جذب او علاقه مند باشیم و او هم در لیست فروش قرار داشته باشد، برای جذب او تلاش خواهیم کرد.»

فرگوسن ادامه داد:« ولی درحال حاضر چنین بازیکنی مدنظر ما نیست.ما در بازار زمستانی بازیکنی را می خریم که در طول مدتی طولانی او را زیر ذره بین داشته ایم و تنها از روی هوس و وسوسه یک بازیکن خریداری نخواهیم کرد.»

مربی اسکاتلندی یونایتد به این نکته اشاره کرد که به جای خرید بازیکنان جدید ترجیح می دهد برای حل مشکلات مصدومان تیمش، به بازیکنان تیم پایه ای مراجعه کند. بازیکنانی مثل پل پوگبا و راول موریسون.

فرگوسن ادامه داد:« بازیکنان تیم پایه ای، با بالتر رفتن سنشان بهتر می شوند. پل پوگبا درماه مارس 19 ساله می شود. اسکیل فریر ، لارنل کول، جس لینگارد و راول موریسون همه بازیکنان خوبی هستند. یادتان نرود که رایان گیگز فوتبالش را در سن 17 سالگی شروع کرد . این بازیکنان هم استانداردها و توانایی های خوبی دارند.می توان در یکی دو بازی آنها را تست کرد، به ویژه در بازیهای خانگی، آنها را به عنوان بازیکن ذخیره به زمین فرستاد.این ایده ها در ذهن من هست.»

دیدگاه‌ها