کد خبر : 63390 | 08 دی 1390 ساعت 13:56 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

گاسپار:

كارها درزمان مرخصی‌كیروش پیگیری شده‌است

'دن گاسپار' یکی از دستیاران سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پیش از عزیمت به مرخصی برای ایام سال نو میلادی در مورد برنامه های تیم ملی و وظایف کادر فنی در غیاب 'کارلوس کی روش' گفت:تمامی کارها در زمان مرخصی کی روش بطور دقیق پیگیری شده است.

كارها درزمان مرخصی‌كیروش پیگیری شده‌است

 به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، وی اظهار داشت: قبل از اینکه کی روش به مرخصی برود، مسوولیت نظارت بر مسابقات لیگ را بر عهده سیمویز، من، نمازی و مک درموت گذاشت که ما هم این کار را انجام دادیم و مسابقات را تحت پوشش قرار دادیم.

 گاسپار افزود: به این ترتیب ما یا از نزدیک، حضور در ورزشگاه های تهران و یا ازطریق دی وی دی بازیها را دیدیم و آنالیز کردیم و البته من طبق برنامه قبلی روز 18 آذر عازم قطر شدم تا تیم های حاضر در بازی های کشورهای عربی را که احتمال دارد در مرحله بعد حریف ما باشند، زیر نظر بگیرم.

 وی درباره تیم های حاضر در بازی های کشورهای عربی تأکید کرد: البته برخی از تیم ها با بازیکنان امید و تیم المپیک خود شرکت کرده بودند اما برخی دیگر مانند بحرین، قطر، کویت و عراق با بازیکنان اصلی خود آمده بودند. قطری ها چند بازیکن اصلی خود را دراختیار نداشتند زیرا آنها به همراه تیم السد در مسابقات جام باشگاههای جهان در ژاپن بودند. همانطور که می دانید قطر تنها یک میلیون و پانصد هزار نفر جمعیت دارد که تنها یک سوم آنها قطری هستند و از نظر تعداد بازیکن خوب، در مضیقه هستند. به همین دلیل آنها به بازیکنانی از دیگر کشورها تابعیت قطری داده و از آنها در تیم ملی خود استفاده می کند.

 گاسپار ادامه داد: به هرحال تا قبل از بازی 10 اسفند شناخت بیشتری از این تیم پیدا کردیم ضمن اینکه بازی سایر تیم ها را هم دیدم و گزارشی از آنها تهیه کردم.

 گاسپار درباره برگزاری اردوی تیم ملی خاطر نشان کرد: ما از سازمان لیگ درخواست کرده ایم که برنامه مسابقات لیگ برتر را تا پایان فصل در اختیار ما قرار دهد تا بتوانیم برنامه ریزی دقیقی برای اردوها داشته باشیم. اگر برنامه مسابقات اجازه دهد شاید یک اردوی کوتاه مدت در ماه ژانویه تا قبل از اردوی اصلی برای بازی با قطر که در فوریه خواهد بود، داشته باشیم.

 وی تصریح کرد، درنظر داریم یک اردوی کوتاه مدت دیگر هم در ماه مارس برگزار کنیم. برنامه ریزی برای اردوها بستگی به برنامه مسابقات لیگ برتر دارد که پیگیر دریافت آن هستیم.

 وی درباره دیدارهای دوستانه و تدارکاتی تیم ملی گفت: تا قبل از بازی با قطر تصمیم نهایی در این باره با کی روش است اما برای مرحله بعد ما باید تا قرعه کشی ماه مارس صبر کنیم و حریفان خود را بشناسیم تا براساس آن برای اردوها و دیدارهای تدارکاتی برنامه ریزی نماییم.

 دستیار کی روش اظهار داشت: نکته مهمی که باید به آن اشاره کنم این است که در زمان مرخصی کی روش، سایر اعضای کادر فنی با یک برنامه ریزی دقیق و براساس دستورالعمل کارلوس کی روش در ایران حضور داشته و کارها را برای بازی با قطر پیگیری می کنند و او نیز در زمان مرخصی، دقیقا بر کار ما نظارت دارد. البته در این مدت اعضای کادر فنی نیز به مرخصی رفتند اما براساس همان دستورالعمل، برنامه ریزی اینگونه بود که حتما حداقل دو نفر از ما در ایران حضور داشته و پیگیر کارها باشیم.

 مربی دروازه بان های تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا امکان دعوت از دروازه بانان جدیدی به تیم ملی وجود دارد یا خیر، گفت: ما بطور دائم بازیکنان را در پست های گوناگون مورد ارزیابی قرار می دهیم و هیچ بازیکنی در هیچ پستی ثابت نیست. بازیکنان باید جایگاه خود در تیم ملی را با کار و تلاش، بدست بیاورند و تغییرات هر لحظه امکان پذیر است.

دیدگاه‌ها