کد خبر : 63399 | 08 دی 1390 ساعت 15:25 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

قولی برای صعود نساجی به لیگ برتر ندادیم

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت: بنابر برنامه پنج ساله‌ای که برای باشگاه نساجی ارائه دادم یکی از این برنامه‌ها، صعود تیم فوتبال بزرگسالان نساجی مازندران به لیگ برتر در سال‌های 92 ـ 93 است.

قولی برای صعود نساجی به لیگ برتر ندادیم

 احمد سعادتمند ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران ورزشی شهرستان قائمشهر با بیان اینکه قائمشهر سهم بسزایی در کسب افتخارات ورزشی کشور در میادین جهانی دارد،31 درصد موفقیت‌های کسب شده استان مازندران در سال جاری را از قائمشهر عنوان کرد.
 وی مردم قائمشهر را خونگرم، ورزش دوست و کاربلد دانست و افزود: باشگاه نساجی زمینه خدمتگزاری و تماس نزدیک با این مردم را برایم فراهم کرد.
 سعادتمند با بیان این مطلب که تیم نساجی تنها متعلق به قائمشهر نیست و به همه مردم مازندران تعلق دارد، اظهار داشت: قرارداد من با باشگاه نساجی شش ماهه است ولی برای سازماندهی و مدیریت تیم، برنامه 5 ساله و برنامه عملیاتی یک‌ساله باشگاه را نوشتم و هیچ قولی هم برای صعود این تیم به لیگ برتر نخواهیم داد زیرا در این فاصله اندک، چنین امری عین معجزه می‌ماند، ما تلاش می‌کنیم ولی قول نمی‌دهیم، بنا بر برنامه پنج ساله مدون، تیم بزرگسالان نساجی در فصل 92 ـ 93 قادر به صعود به لیگ برتر است و در هدف‌گذاری امسال تلاش ما کسب جایگاه چهارم تا هفتم گروه "ب" و حتی سکوهای بالاتر لیگ دسته یک کشور است.
 سعادتمند تصریح کرد: این برنامه پنج ساله را برای نقشه راه تنظیم کردم که تحقق این برنامه‌ها منوط به موافقت مالک باشگاه است.
 وی خاطرنشان کرد: من پای برنامه‌های خود ایستاده‌ام و به شرط قبول برنامه‌ها 70 درصد آنها را عملیاتی می‌کنم.
 مدیرعامل باشگاه نساجی با اشاره به 20 اصل پیش بینی شده برای باشگاه نساجی افزود: این باشگاه چارت تشکیلاتی نداشت که ما منطبق با باشگاه‌های معتبر دنیا و با تحقیقات جامع 10 روزه نمودار چارت را طراحی کردیم که در آن چارت هواداران و امور خیریه نیز دیده شد.
 وی افزود: تاکنون به تیم امید نساجی توجهی نشد چرا با وجود بازیکنان بومی نباید بازیکنان تیم نساجی از تیم امید تزریق شوند.

* اعلام برنامه‌های باشگاه
 سعادتمند برنامه‌های پیشنهادی سال جاری را ثبت موسسه به نام مالک باشگاه، تاسیس آکادمی فوتبال به نام نساجی، اردوهای هفته‌ای و عقد یک تفاهم‌نامه با یک باشگاه خارجی در قالب خواهر خواندگی، ثبت باشگاه در ای اف سی و بهره‌گیری از مشاوران طراز اول کشور، درخواست از دادستان قائمشهر برای تشکیل کمیته انضباطی که برای صدور این مجوز پیگیری‌ها از دادگستری استان مازندران ادامه دارد، تقویت سایت باشگاه و صدور کارت هواداران و جذب سه بازیکن لیگ برتری و سه بازیکن خارجی که قطعا سه بازیکن لیگ برتر به تیم ملحق خواهند شد، چاپ نشریه، اجرایی شدن کامل چارت تشکیلاتی و برگزاری یک دوره مسابقه سه جانبه با حضور تیم خارجی و راه اندازی تیم پیشکسوتان نساجی ذکر کرد.
 سعادتمند همچنین تاکید کرد: نظارت‌ها کافی و وافی انجام می‌شود، کاری می‌کنیم که حسابرسی‌ها و گردش مالی کامل باشد.
 وی همچنین از پیگیری دریافت زمین شش هکتاری برای تاسیس مجتمع ورزشی نساجی خبر داد.

دیدگاه‌ها